Voipi olla että tästä on jo jossain muualla oma topic, mutta kaiken uhallakin kysyn sitten uudestaan.
Eli 80-alun 900-malleissa on siis eri pulttijako kuin 80-luvun lopun viistokeulissa, joissa käsijarru vaikuttaa takapyöriin.
Voisiko joku ystävällisesti listata nämä pulttiajot...
Kiitos!
900:n pulttijako
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 183
- Liittynyt: To Syys 02, 2004 18:50
- Paikkakunta: Bönde
- Viesti:
900:n pulttijako
#5328 - 900 - 96 - 900 - 900 - 99 - ???
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
4*114,3->käsijarru etupyöriin
4*108->käsijarru takapyöriin
On pystykeuloja joissa on uudempi jako ja jarrut ja päinvastoin.
Esim. meillä kotona oli aikanaan -87 viistokeula 900i8 jossa oli vanha jako ja käsijarru etupyöriin. Jossain vaiheessa -88 taisi vaihtua?
Jos nyt oikein päin persettä muistin, niin viisaammat korjatkoon.
4*108->käsijarru takapyöriin
On pystykeuloja joissa on uudempi jako ja jarrut ja päinvastoin.
Esim. meillä kotona oli aikanaan -87 viistokeula 900i8 jossa oli vanha jako ja käsijarru etupyöriin. Jossain vaiheessa -88 taisi vaihtua?
Jos nyt oikein päin persettä muistin, niin viisaammat korjatkoon.
pulttijaot
Käy katsomassa:
http://www.saabismionsairaus.net/
Valitse: tietopankki->renkaat&vanteet
Tuolta löytyy aika kattavasti saappaiden regas ja vannetietoja.
T: Marko
http://www.saabismionsairaus.net/
Valitse: tietopankki->renkaat&vanteet
Tuolta löytyy aika kattavasti saappaiden regas ja vannetietoja.
T: Marko
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8098
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
No eikös se helpoin tapa ole:
-Pyörät kiinni navassa muttereilla --> vanha jako (4x114,3)
-Pyörät kiinni navassa pulteilla --> uusi jako (4x108)
Sen verran noissa -87 / -88 mallistoissa on ns. "sekasikiöitä" käsijarrun ja keulanmuodon suhteen, että mielestäni tuo on helpoin tapa...
-Pyörät kiinni navassa muttereilla --> vanha jako (4x114,3)
-Pyörät kiinni navassa pulteilla --> uusi jako (4x108)
Sen verran noissa -87 / -88 mallistoissa on ns. "sekasikiöitä" käsijarrun ja keulanmuodon suhteen, että mielestäni tuo on helpoin tapa...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 183
- Liittynyt: To Syys 02, 2004 18:50
- Paikkakunta: Bönde
- Viesti:
No niin, siinähän sitä tietoa tuli kerrakseen ja varsin tyhjentävästi. Kiitos.
#5328 - 900 - 96 - 900 - 900 - 99 - ???
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
"The Jorma" - Skoda Octavia '60