Mie vaihdoin halppikset paikoilleen. Merkki oli joku GT tai vastaava. Lampuissa kyllä taisi lukea "Assembled on Germany"...Saab-Poika kirjoitti:Onko teillä ollut kiinalaiset vai alkuperäiset polttimot?

Mie vaihdoin halppikset paikoilleen. Merkki oli joku GT tai vastaava. Lampuissa kyllä taisi lukea "Assembled on Germany"...Saab-Poika kirjoitti:Onko teillä ollut kiinalaiset vai alkuperäiset polttimot?

Uusi ballasti paikoillaan ja uudet Osramin ZenarcitHook kirjoitti:Sammuiko vikavalo ballastia vaihtamalla vai tarvitsiko techiä? Korjaantuiko techillä?

 Täytynee ilmeisesti vaan oppia elämään tuon vikavalon kanssa tai sitten näpätä koko hehkulamppu hel**ttiin sieltä mittaristosta
 Täytynee ilmeisesti vaan oppia elämään tuon vikavalon kanssa tai sitten näpätä koko hehkulamppu hel**ttiin sieltä mittaristosta 
 
 
Ei pitäisi olla merkitystä katsastuksessa, kun kerran korkeussäädöt ja valot toimii.dartsiartsi kirjoitti: Vuoden verran on nyt vikavalo palanut ja kiinnostaisi tietää minkälainen homma on irrottaa mittaristosta kyseinen lamppu jotta katsastusmies ei ala intoilemaan.

toni1976 kirjoitti:Ei pitäisi olla merkitystä katsastuksessa, kun kerran korkeussäädöt ja valot toimii.dartsiartsi kirjoitti: Vuoden verran on nyt vikavalo palanut ja kiinnostaisi tietää minkälainen homma on irrottaa mittaristosta kyseinen lamppu jotta katsastusmies ei ala intoilemaan.
Omakin auto viimeksi katsastettu tuon vikavalon palaessa, eikä siihen puututtu.
Taitaa olla isompi projekti tuon vikavalon poisto mittaristosta. Käsittääkseni mittaristoa pitää purkaa, että pääsee noihin polttimoihin käsiksi ja sen vuoksihan mittaristo pitää saada irrotettua autosta