![Kuva](http://www1.garaget.org/archive/15/14829/56839/56839-1375376.jpg)
![Kuva](http://www1.garaget.org/archive/15/14829/56839/56839-1430204.jpg)
Ei sen niin väliä vaikkei katsastusmies hyväksyisikään.atobee kirjoitti:Ei ilmeisesti hyväksytä kuitenkaan katsastuksessa :
"01.01.1993 tai sen jälkeen käyttöön otetuissa ajoneuvoissa
- suuntavalojen tulee olla e- 76/759/ETY- tai E6/01- hyväksytty. ARVA 73 ja 224 §
- jarru-, etu- ja takavalojen tulee olla e 76/758/ETY - tai E7/01 - hyväksytty. ARVA 74 ja 76 §
sekä 225 ja 227 §, 1256/92
- valojen lukumäärän, sijoituksen, näkyvyyden, kytkennän ja toiminnanilmaisimen tulee täyttää
76/756/ETY, muutettuna 84/8/ETY tai E 48 vaatimukset. ARVA 71 §, 1256/92
Huom! valojen kahdentaminen on 1.1.1993 tai sen jälkeen käyttöön otetuissa ajoneuvoissa
mahdollista ainoastaan yksittäisessä hyväksytyssä valaisinpaketissa, eli jälkikäteen valoja ei saa
kahdentaa."
http://www.trafi.fi/filebank/a/13251471 ... rsio20.pdf
Kesällä on. On niinsanttuuh kirjoitti:Eli onko kellään kokemusta kyseisestä toimenpiteestä? Takasumuvaloihin kaksilankaiset polttimot ja toiset langat palamaan muiden takavalojen kanssa.
Joo omasta mielestä kans paljon paremman näkönen kun palaa nuo kansJP_Vette kirjoitti:Kesällä on. On niinsanttuuh kirjoitti:Eli onko kellään kokemusta kyseisestä toimenpiteestä? Takasumuvaloihin kaksilankaiset polttimot ja toiset langat palamaan muiden takavalojen kanssa., että tulee kyl mun cabbeen. Tietenkin kytkimen taakse (jolla muutkin ranet saa sammutettua).
Kiitos linkkivinkistä
Juu, mitäpä Isoaherraa pienillä asioilla häiritsemään :santtuuh kirjoitti: Ei sen niin väliä vaikkei katsastusmies hyväksyisikään.
Tuolloinhan voisi olla helpointa antaa sumuvalopolttimen olla omissa oloissaan ja kairata umpion kylkeen pikku reiän 5w hehkulampulle sekä sen pohjalle.93TJb kirjoitti:Ainakin 93 ss:ssä on rekisterikilvenvalon tykönä oikeen liitin valmiina mistä saa virrat noille valoille.