oliks se LM002 ton malli, jos en väärin muista. Sama motti kuin aikalaisessaan Countachissa. Keke Rosberg:llä on sanottu olevan tuollainen tallissaan edelleen...
make206 kirjoitti:oliks se LM002 ton malli, jos en väärin muista. Sama motti kuin aikalaisessaan Countachissa. Keke Rosberg:llä on sanottu olevan tuollainen tallissaan edelleen...
make206 kirjoitti:oliks se LM002 ton malli, jos en väärin muista. Sama motti kuin aikalaisessaan Countachissa. Keke Rosberg:llä on sanottu olevan tuollainen tallissaan edelleen...
Jossain artikkelissa kerrottiin aikanaan, että Kekellä on tuollainen Lambon maastoauto ja pitää sitä Sveitsin vuorilla mökillään.
Kekellä ainakin oli tuollainen. Autot (hirviöt ) myytiin ilmeisesti nimikyltillä. Tästä on jo kyllä ainakin kahdeksan vuotta, mutta satuin käymään Aleksis Kiven kadulla (lähellä Flemaria) eräässä Italoautoja korjaavassa firmassa (puoliksi maan alla,...muistais vaan sen putiikin nimen). Sieltä mörisi ulos juuri tuollainen ja olisiko ollut punainen. Sen muistan kuitenkin että valmistuslaatassa oli nimi Rosberg...eikä varmaan montaa saman nimistä ole. Auto oli sitäpaitsi itänaapurin kilvissä....
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
make206 kirjoitti:oliks se LM002 ton malli, jos en väärin muista. Sama motti kuin aikalaisessaan Countachissa. Keke Rosberg:llä on sanottu olevan tuollainen tallissaan edelleen...
Rynnäkkösämpylä kirjoitti:LM001 (kokeilumalli) tuotiin julki 1981, "Hummeri" 1983. Etenkin tuossa Lm001:ssä on mielestäni havaittavissa samoja muotoja kun Humveessä.
Onko näin, eikös Vietnamissa käytetty jo hummereita ?