Saab9-5 takaovien kaiuttimet ei soi

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
hardo
"Tuplakaasari"

Saab9-5 takaovien kaiuttimet ei soi

Viesti Kirjoittaja hardo »

Elikkäs sellainen ongelma olisi.. Minulla ilmeisesti toi as2 rokkivehkeet edessä 3 takaovissa 2 ja hattuhyllyllä 6x9.. Yritin etsiskellä täältä jos jollain olisi samaa vikaa että pelkät takaovien kaiuttimet ei soisi, mutta tuloksetta.. Onko jollain kokemusta että jos kyseisen järjestelmän vahvistin kärähtää niin soiko se enää ollenkaan vai voiko tosiaan kanava kerrallaan himmentyä? :) :saab:
eklunto1
"Hölösuu"

Re: Saab9-5 takaovien kaiuttimet ei soi

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Mulla vuoti yhdessä 9-5:saa vettä takana ovipahvien sisälle. Kumpikin kaiutin oli ihan märkä. Ovipahvit oli myös pehmeät.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
white9-5
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja white9-5 »

Jos hattuhyllyllä on 6x9:t ja autossa ei ole lisävahvaria, niin todennäköisesti nuo on kytketty takaovien kajareiden tilalle. AS2:ssa ei ole hattuhyllyllä kajareita.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
hardo
"Tuplakaasari"

Okeis. Olen irrottanut kaiuttimet ja kokeillut soiko ne ylipäätänsä ja kyllähän ne soi.. Ja kun ostin auton niin kaiuttimet vielä soi, mutta eivät enää :) ja tosiaan autossa on pioneer merkkinen alkuperäinen vahvistin apparin jalkatilassa verhoilun alla..
hardo
"Tuplakaasari"

Elikkäs osaako kukaan sanoa mikä as mulla sitten on? Ja vielä parempi jos joku osaisi auttaa vian kanssa :)
jeippo
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja jeippo »

EIkös tuo ole aika helppo kokeilla... kaivat vahvistimen esiin (onkos se siellä vänkärin vasemman puolen paneelin alla kuten kolkissa) ja sitten vain kaiutinlähtöjen liitin irti ja tsekkaat vaik suoraan vahvariin kytkemällä et kuuluuko kaikista kanavista. Jossei, niin vahvistin/kanava sökönä, Jos kuuluu, niin piuhassa katkos jossain välillä ovi-vahvistin.
Vastaa Viestiin