
Jotain tommosta pientä vikaa siinä oli edellisellä omistajallakkii.
Huomenna vaihella tulupat ja mittailla uuvestaan puristukset.
joo on kyl ihmeellinen vika.. sitte kun starttaa ilosesti esilämmitetyllä moottorilla niin lähtee käyntiin.ippe kirjoitti:Onko tuossa satkussa sellainen systeemi jossa ohitetaan puolan etuvastus startatessa ja siitä johto poikk tai irti jostain kohtaai, ainakin oireet olivat toisen merkkisessä täysin samanlaiset.
Leylandin kytkennässä oli johto startilta puolaan, joka ohitti etuvastuksen, mutta tuon voi toteuttaa muutamalla eri tavalla, tuo vika viittaa siihen että kipinää ei tule niin kauan kun startti pyörii.
Jos en ihan väärin muista, niin "Kielletty ajosuunta"-merkkiin ei saa yhdistää lisäkilpiä. Kuva taitaa olla hupimielessä lavastettu.wesku kirjoitti:
240 ja myös 142 volvoja Imatrallakin nuorille ilmestynyt ja rakentelevat turboiksi noita.nalleolut kirjoitti:nyt o saab hankituna. ni seuraavaa ihmettelyä pukkaa
mikä helv nykynuorisoa vaivaa ku 240:Set volvot on suosiossa. onx bemarit jo paalattu kaikki..
En tiedä mutta sääli joka tapauksessa et ne päätyy finninaamasten lippatukkien talvilintoiksi. 240 - varsinkin vanhemmasta päästä alkaa olla jo siinä määrin katoava luonnonvara et niitä näkis mieluusti pidettävän hieman paremmalla huolella ja viitseliäisyydellä.nalleolut kirjoitti:mikä helv nykynuorisoa vaivaa ku 240:Set volvot on suosiossa. onx bemarit jo paalattu kaikki..