ippe kirjoitti:Tuossa pelkästään etuovien midbassoja soittavassa vahvistimessa taisi olla myös kiinteä jakosuodin, joka leikkaa kaiken 200hz yläpuolelta pois.
Kojelaudan kaiuttimia soitetaan taas radion omalla vahvistimella.
Jos autossa ei ole etumatkustajan airbagia, niin sen sijotuspaikalle saa tiettävästi mahtumaan ainakin Monacorin pikkuvahvarin.
5000Hz leikkaa.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -021001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
voi jessus...Eli tarkoittaako tämä nyt sitä että juuri asentamani 4 ohmin kaiuttimet
ei käy ja hajoaa tuon vahvistimen kanssa ?
eli pitäisi siis etsiä kotikaiutin puolelta
jotkut 6-8 ohmiset kaiuttimet.
Tuossa linkissä olevassa pinnissä on navat myös taka kaiuttimille.
Minulla mielestäni tuossa cabriossa ei ole kuin ns.
sivu takakaiuttimet jotka toimii ilman vahvistinta.
ippe kirjoitti:Tuossa pelkästään etuovien midbassoja soittavassa vahvistimessa taisi olla myös kiinteä jakosuodin, joka leikkaa kaiken 200hz yläpuolelta pois.
Kojelaudan kaiuttimia soitetaan taas radion omalla vahvistimella.
Jos autossa ei ole etumatkustajan airbagia, niin sen sijotuspaikalle saa tiettävästi mahtumaan ainakin Monacorin pikkuvahvarin.
taitaa olla niinpäin että se AS3 vahvistin tykkää kyttyrää enemmän niistä kajareista ja se kosahtaa jossain vaiheessa.
Oliskohan jollain enemmän sähköstä ja hifistä perilläolevalla tietoa, auttaisko mitään jos lisäis johtoon 4 ohmin vastuksen?
Viimeksi muokannut tturku, Ke Tammi 23, 2013 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:muutettu AS2-> AS3
JaakkoSS kirjoitti:
Tuossa linkissä olevassa pinnissä on navat myös taka kaiuttimille.
Minulla mielestäni tuossa cabriossa ei ole kuin ns.
sivu takakaiuttimet jotka toimii ilman vahvistinta.
Eiköhän niitä takakaiuttimia soiteta ihan mankan omalla vahvistimella, AS3-vahvari soittaa pelkästään etuovien midbassoja.
Mulla on etupäässä JBL:n 3-tiet, sarja, joka maksoi n. satasen kaupasta, ja niitä soittaa etupenkin alle sijoitettu vahvari, virrat on otettu AS3-vahvarin syötöstä ja heräte antennin ohjauksesta, toimii varsin hyvin, eroa alkuperäiseen AS3-systeemiin on paljon, suosittelen etenkin kojelaudan kauittimien päivittämistä, sillä alkuperäiset ovat huonot.
Minä 'luulen' että autossani on tuo as3 sydeemi.
Ovista kaivoin nimittäin rikkinäiset paperi mid bassoa muistuttavat
kaiuttimet. Aftermarket Pioneer DVD soittimessa olisi mukavasti linja lähtöjä
3 x rca pariskuntia. Uutta vahvistin en jaksa alkaa ranettamaan kiinni, mielummin
hommaan korkeempi ohmiset kaiuttimet.
Jos joku on innostunut tekemään kyseisen kaapelin minulle maksua
vastaan, käsi pystyyn ja ottakoon yhteyttä.
Joo, muistin väärin miten nuo AS1,2,3 menevät. AS1 on soitin 4 kajarilla, soitin ei kaiketi käytä edes SIDiä (Ikinä en ole missään tällaista nähnyt vielä), AS2 on soitin ja 4 kajaria(kojelauta + takakontti), soitin käyttää SIDiä näyttönä ja AS3 on AS2 + ovikajarit ja niiden vahvistin.
Joo siis Aerossa on AS3 ja TIDissä oli AS2 johon päivitin AS3:n oviin lisäämällä alkuperäiset kajarit ja vahvarin sinne keskikonsolin taakse.
Jossain ketjussa on täällä on kuva alkuperäisestä esitteestä, jossa on ilmoitettu AS3 vahvarin ja kaiuttimien speksit muuten...