Kyllä tuolla potkittiin vain liukaalla pihalla olevia kiviä, ja ihailtiin joidenkin puhtoisia kulkupelejä Tulipahan mieleen jotta näitä "viri" kotteroita alkaa olemaan jonkin verran tässä ympäristössä ja toinen toistaan tykimpiä (ainakin puheiden mukaan) Niin vois kehitellä Dyno päivää tänne Oulun seudulle ja siihen samaan syssyyn pieni muotoista tapaamista? Ei tietty nyt talvi aikaan mutta tuossa toukokuun lopulla? Siinä sitä olis "neuvojia" ja vinkin antajia paikalla kun käppyrät kädessä noituis kun ei 400hp sijasta löytynykkään ku 250hp...
Pistettäis puheet koetukselle ja käyrät paperille. Dynoja on ainakin kolme Oulussa joten senkin puolesta voisi onnistua. Mäkin voisin käydä vaikka tuosta ei mitään löytyiskään mutta vaikka mallin vuoksi
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Taitaa olla bensapumppukaupassa käynnin aika aamulla. Toivon tietenkin että linjoissa on jäätä, joka yöllä sulais, mutta nyt näyttää aika pahalta. Nätisti kyllä lähtee käyntii kun suoraan kaasariin kaataa bensaa
Ettei vaan ole sullakin reikää bensaletkussa? Itse epäilin samaa, että pumppu olisi pettänyt, mutta se bensaputken jälkeinen letku olikin reikäjuustoa.
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Pirun hyvä idea! Minä olisin kans varmasti mukana. Olis mielenkiintoista vertailla omia ja toisten patentteja ja niiden vaikutuksia. Mikä muuten lienee tekun politiikka noiden mittausten suhteen? Vaikuttaa ainakin sivusta katsottuna että varsin harvakseltaan mittailevat siellä ja jos isommalla porukalla menee mittauttaan niin...Mene ja tiedä, no onhan se Prokkolakin Jäälissä.
Joo ja kun muutenkin on tarkoitus vetää parikin dynoreissua ens kesänä.. Ensin referenssiveto ja sitten siittä katsotaan mikä mättää(seokset pitää ainakin tsekata kunnolla koko vetoalueella), ja kuunnellaan niitä viisaita neuvoja.. Myöhemmin kesällä sitten kaikki irti kun tuntuu että vehkeet on siinä kunnossa.