voihan se vaikka olla..omassa kesti viimeisin kassu 9kk,tilattu parts for saabilta,265e.Takuuseen meni,nyt oli uutta paranneltu,kassussa olevat utareet oli vulganoitu kiinni,joten ei irtoa aina ja jää tulppiin kiinni kun nostat pois..
Jouluna -11 kulku pysähtyi, koska kasetti hajosi (ehkä alkup.; 250000 km). Motonetin kasetti kesti päivälleen yhden vuoden; sain takuuseen uuden. Sekin alkoi aiheuttamaan prötäämistä -12 lopussa; nyt on testissä Bilteman osa. Kontissa sitten varalla se Motonetin susi. Kait sillä kotiin vielä pääsee. Tarvittaessa.
Saabit: 96 V4 -73 -74 -79
95 -71; ne kaikki on jo sulatettu
Nykyään 9000 Aero -95 ja käyttis 9-3 -05
Bilteman kasetti kesti 3 kk. Kontissa ollut Motonetin vanha romu kesti 10 km eli sekin oli loppu. Ei näiden kanssa kannata näköjään enempää testailla. Toki takuuseen ehtii hakea muutaman kasetin vielä Bilteman tiskiltä. Laatukamaa
Saabit: 96 V4 -73 -74 -79
95 -71; ne kaikki on jo sulatettu
Nykyään 9000 Aero -95 ja käyttis 9-3 -05
Mulla tuli vuosi sitten huhtikuussa alkuperäisen tilalle(kesti vain 340tkm..) Parts For Saabilta kassu,nyt 02/13 meni takuuseen uusi,tosin vika jota etsin ei ollut kassussa..Siinä kans kaikki tutit jäi tulppiin kiinni..jouduin teippailee ne kiinni takaisin kun tulppia vaihdoin..
Tämä takuu kassu oli parannettu versio,tutit on vulganoitu kiinni,en usko et lähtee irti..näkee sit kun seuraavan kerran tulppia vaihdan.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Sama homma täällä myös, lähti 3kpl irti ja korjasin liimaamalla 2 komponetti liimalla ja ovat ainakin vielä pysyneet kiini , kun tossa joku aika sitten vaihdoin tulpat.
Siis se koko muoviosa siitäkohtaa missä se lähtee kapenemaan alaspäin oli poikki.. siinä on joku sauma eli ei ole valettu kokomuovista niinkuin orkkiksissa näyttäis olevan? ja muoviosan sisällä jollotti se kumituppi sitten.
009baas kirjoitti:Siis se koko muoviosa siitäkohtaa missä se lähtee kapenemaan alaspäin oli poikki.. siinä on joku sauma eli ei ole valettu kokomuovista niinkuin orkkiksissa näyttäis olevan? ja muoviosan sisällä jollotti se kumituppi sitten.
Itse olen käyttänyt vain alkuperäisiä omissani, yhden olen joutunut ostamaan mustan tilalle tonnariin. Oli edellisen omistajan jäljiltä. Nyt musta "limp home" -kasettina kontissa. Laitan aina tulppien kumeihin Krytoxia kun kasetti käy irti.(http://www.genuinesaab.com/psi/files/sparkplugsdi.htm)
Saab 900 Turbo Convertible 1991 (U.S./paluumuuttaja)
Saab 9000 CS 2,3 1993 (U.S.); CS 2,3T 1993 Aut. (E85); CSE 2,3T 1996 (U.S.)
Saab 96 GL 1979
TOSIN, koitin tuossa joku aika sitten käyttää biltsun kasettia toisessa autossa testissä vaan eipä onnistunut, oli niin tiukasti tarttunut tulppiin, eikä viittinyt särkiä.
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850