Hej på dig joka sait joskus joulukuussa 2012 kovan paketin, jossa oli EFR sarjan ahti.
Onko istutettu jo saabbaaseen ja voisitko kertoa kokemuksista tarkemmin, minkälaisia vaikeuksia projektissa tuli eteen sekä miten ahdin toimii ajossa.
Toivottavasti heppu lukee edes joskus foorumia.
Kiitosh.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Iiihan kiva käppyrä n.4000 rpm ja 591 Nm ja n.5500 paikkeilla max hepat.
Kohtuullisen riittoisa ahdin myös tuo 7064, kun myyvät sitä n.560hv ahtimena. T3 laipalla ja ei jaettuna pitäs heräillä paremmin kuin vastaavan tuottoisa muun merkkinen ahdin, tossa jaetussa twinscroll mallissa onkin sitten jo T4 laippa.
Toi astetta pienempikin 6758 jo riittää mainosten mukaan 490hv paikkeille ja saa T25 laipalla.
Ps. on tullut ajeltua tuollaisella vakiolla mazdaspeedillä joka tunnetaan paremmin Euroopassa Mazda 6 MPS ja on 4wd.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2394879
Tuossa on hyvä lanka noista EFR:stä.
Heti alko ottamaan eteen kun Full-Racen edustaja kerto että tänä vuonna pitäis noihin pienempiin (62/67/71) tulla twinscroll-pesä lukemalla A/R 0.8. Toivon mukaan näin myös tapahtuu, voi olla aika mieletön 2.3 perässä tuommonen pikku-EFR twinscrollina..