Tuli tuossa vaihdetua molempiin tonnareihin momenttituen kumit, toiseen tosin nykäisin etummaisen väärinpäin, pitää vielä korjata. Manuaalissa (94) kone pysyi paikallaan momenttituki irrallisena, mutta heilui kyllä lähes sentin suuntaansa käsin. Automaatissa (90) kone liikkui puoli senttiä alaspäin ja 2 taaksepäin... Ja heiluu.
Johtopäätöksenä, että manuaaliin ei välttämättä tarvis vaihtaa vielä ja tomaattiin heti kun kerkiää?
Sitten, manuaali kävi pyöränsuuntauksessa - vänkärin eturattaan camber liian suuri ja kuskin puolella vastaavasti caster liian suuri. Taaemmat alatukivarren kumit tuli vaihdettua, seuraavaksi eteen? Varuilta koiranluut ja alapallonivelet vaihtoon samalla?
Tomaagin puolella taas kone täristää voimakkaasti tyhjäkäynnillä. Siis itse koneen äänessä ei mitään vikaa (vielä

), mutta jytinä on aivan älytön. Varmaan nuo moottorin alakumit vaikuttaa asiaan, muttakun se rymähtelee ja kolistelee joka montussa paljon pahemmin kuin tuo toinen. Etupäähän on vaihettu kesällä uutta kaikki muu paitsi etualatukivarren etukumit, taakse tuli uudet jouset/iskarit ja kallistuksenvakaajan kumit... Mitä sille vielä voi tehdä? Voiko nuo panhard-tankojen kumit yms kantaa äänen pyöristä niin voimakkaasti?
Lisäksi toki tomaatissa vasemman takakaiuttimen luota jostain tuntuisi kuuluvan tuulen ääntä, samoin kuin molemmista b-pilareista... Oiskohan jossain originaalia halvempaa ovitiivisteeksi sopivaa tavaraa myynnissä?