Erinomaisen hyvä vinkki, tämä oli isona apuna ongelman ratkaisussa. Yritin vielä 4mm langalla, mutta ei se paketti sieltä tullut ilman murjomista. No, kampesin sitten paineasetelmaa sen verran että sain uitettua mutterit sen ja vauhtipyörän väliin ja sitten vain pulteilla vänkäämään asetelmaa vielä vähän lisää kasaan.
Varsin vaivattomasti paketti puristui sen verran että 4mm lanka alkoi jo hölskymään paikallaan, jolloin vaihdoin sen tilalle 5mm langasta tehdyn renkulan. Nyt sitten vain löysäsin nämä vänkäpultit ja johan alkoi lyyti kirjoittaa. Paketti tuli ulos kuin itsestään. Voin suositella jos yhtään ottaa pattiin voimistella sitä settiä ulos.
Homma toimisi varmaankin myös ilman tuota 4mm lankaa, jos jollain kampeaa asetelmaa irti vauhtipyörästä, että saa ne mutterit uitettua sinne väliin. 5mm pyöreä lanka oli myös helppo kasausvaiheessa kammeta pois ruuvarilla, jolloin vaaraa sylinterin/tiivisteen vaurioitumisesta ei ole, jos poljinta painettaisiin liian paljon tuossa poistovaiheessa.
Vuotava sylinteri oli mallia "ilman pölypumppuhaitaria". Huomattavaa oli myös, että uusi työsylinteri oli kaikilta osin luultavimmin terästä/valurautaa, kun vuotava (mahdollisesti alkuperäinen?) sylinteri oli pääosin alumiinia tai vastaavan oloista kevytmetallia, sitä irroitinlaakeriin kiinnittyvää osaa lukuunottamatta. Uusi sylinteri on siis Motonetista hommattu
K.a. 9-5 MY04 Estate 2.0t