booster kirjoitti:onkos kesäksi tulossa jotain uutuus semisliksiä? muiltakin merkeistä kokemusta kuin toyoista? esim. nitto jne.
- jos kysymys oli minulle tarkoitettu, niin ei toistaiseksi tule, kun pintaa on vielä hyvin R1R kummeissa, vaikkakin pinta on jo saastunut ja ei niin pitävä
Ei viittis hukkaan heittää kumeja joissa hyvä pinta ja saahan niitä sutimalla hiukan puhdistettua ja lämmitettyä
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Nivelissä ja lootassa ei ainakaan vielä mitään vikaa, varsinkin kun lootassa Quaife ja GS tyylisiä vahvistuksia.
En muista suoraan(huoltovihkoa ei ole nyt tässä) paljonko kilsoja tuli, mutta ajoin syksylläkin niillä eikä ongelmia vesipidossa. Pintaa jäi ihan hyvin vaikkakin pintaan jäi kiinni pientä hiekkaa/kiveä ja osa lähti pois pesussa harjaamalla.
Normiajossa en huomannut muuta eroa kuin, että huomas jarrutuspidon parantuneen jolloin vakiojarrujen teho jäi alimittaiseksi -> abseja vaikea saada räpsyyn kun ei luista niin herkästi.
Rajummat kummit noista olisi R888 Medium soft tms, mutta kulutuskestävyys huonompi.
Nitto U.S.A kumit ovat kuulemma samaa seosta kuin Toyo, koska on Toyo:n tytäryhtiö tms.(February 1979 Toyo Tire & Rubber forms a comprehensive business partnership with Nitto Tire Co., Ltd, In 1999, Nitto Tire North America was established.)
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.