Pikaista apua kaivataan
Pikaista apua kaivataan
Oli tarkoitus nostaa perusahtopainetta. Irroitin hukkaportin pienen vivun säätötangon päästä. Portin vipu osoittaa normaaliasennossa suoraan ylöspäin kellon säätötankoa kohti. Nyt portin vipu irtiollessaan kääntyi alaspäin ja jäi jumiin sinne. Eli en saa portin vipua käännettyä ollenkaan takaisin ylös. Eli portti jumittaa auki asentoon. Onko neuvoja miten saan sen liikkumaan? Vajaa 90 astetta pitäisi saada lisää kääntymään että vipu olisi normaaliasennossa. Eli pientä liiketta pysyn käsin liikuttamaan. Pientä iskua portin vivulle antaessa ei mitään tulosta. Eikai siinä ole mitään kikkaa mitä tarvisi tehdä saadakseen liikuteltua käsin porttia? Autona allekirjoituksen kolkki.
Viimeksi muokannut Koskimaa, Ke Helmi 27, 2013 19:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
T7 vm. 2001 9-3
Re: Pikaista apua kaivataan
Koe lenkillä tuli fcod 4357: "Rear HO2S Bank 1, Control Module Input, Current in Pre-Heating Circuit Too High". Mitähän tuo lienee tarkoittaa selvällä suomenkielellä? Saako autolla ajaa hukkaportti aukinaisena siihen asti kun saan kuntoon? Töihin pitäisi päästä..
T7 vm. 2001 9-3
Re: Pikaista apua kaivataan
Väärä kooditulkinta, oikea on P1105 joka viittaa ahtopaineanturin näkemiin hulluihin lukuihin. Johtunee siitä sepposen selällään olevasta hukkiksen läpästä jonka voi ravistelemalla saada tuleaan takaisin tai sitten joudut ottaan DP:n irti jotta saat avitettua läppää pois hankalasta paikasta
Eli voi ajaa, tehot vastaa vapaastihengittävää konetta
Eli voi ajaa, tehot vastaa vapaastihengittävää konetta
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Pikaista apua kaivataan
Kiitos tiedosta! Jännä että saabtunersin vikakooditulkinta kertoo noin.
T7 vm. 2001 9-3