töissä (auraamassa kun ei tekijöitä saanu lähempää )täällä elinkautisvankina vaan
tänne pääsee helposti mutta kotia ei kirveelläkään
lahdessa katastan auton mutta piti käydä asia varmistamassa ennen kuin vie leimalle
sellaisen dokumentin kuulemma laki vaatii mutta leiman jälkeen siirtyy seinä takaisin
entiselle paikalle
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Suosikkiohjelman brändi on kestänyt aikaa hyvin ja ydin pysynyt vuosikymmenestä toiseen samana, kertoo Ylen lasten- ja nuortenohjelmien päällikkä Teija Rantala.
- Nykylapselle tarjotaan pitkälti samankaltaisia sisältöjä kuin 80-luvun lapsellekin. Juttuja on tosin editoitu ja leikelty tiheämpään rytmiin. Esimerkiksi Pelle Hermannista pätkittiin jo 1990-luvulla osia pois, sillä alkuperäisversioissa kerronta on aivan liian verkkaista nykylapselle.
Saisivat työntää brändinsä takaisin sinne mistä ne tulivatkin ja jättää klassikot rauhaan Mihin helvettiin lapsilla on niin kiire ettei ehdi katsoa lastenohjelmia täyspituisina?
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Niin joo, nykylapsethan harrastavat ilmeisesti noin puolitoistavuotiaasta lähtien ettei vaan syrjäydy tai jää kilpailussa jälkeen muiden samanikäisten kanssa. Sehän olisi suorastaan kamalaa jos lapsella ei olisi yhtä paljon ohjelmaa kuin niillä uraohjuksilla joita se näkee pari tuntia päivässä (kutsuttiin vielä 90-luvulla ja 2000-luvun alussa vanhemmiksi).
Nimim. voin antaa toisen satkun vaihdossa aikakoneeseen. Enkä kaipaa tähän Ristolta kuvaa kellosta.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
siinä ja siinä onko oikea threadi; vasemmalta tullut Astra halusi antaa pusun mun cdti vectralle, vaan tuli ryppy rakkauteen... Ootellaanpa vakuutusyhtiön yhteydenottoa
Nyt "joutuu" ajeleen tarpeelliset ajot 96:lla... v4 rulez!
Nelivedon puute Tänään pääsin koittamaan paria nelikkoa oivallisessa nelikko-olosuhteissa. Ei voi kuin ihmetellä miksi jotain vajaavetosia edes valmistetaan, tai ainakin ne pitäisi olla kielletty talviliukkailla
Ostakkee joku hyvä kolokki niin pääsee nelarikaupoille...?
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Huonosti jaksaa vääntää, kyllä vajaatahtinen hyökkää tykimmin. Nelarilla plaaniin nousu kestää pal kauemmin. Suttaa lähteissä, pitää vissii potkuri vaihtaa.
...eli kokemattoman kuskin vakiovastaus. Hyvä neliveto antaa kyllä palautetta siinä missä etu- tai takavetokin, erona on lähinnä vajaavedon pitävää vs. liukasta -skaalan sijasta pitävää - liukasta - toooooodella liukasta -skaala, eli tietyn pisteen jälkeen kertoo tarkemmin, kuinka liukasta oikein onkaan. Lisäksi kiihtyvyyden ja hidastuvuuden ero tuntuu huomattavasti loogisemmalta, kun molempia tehtäviä suoritetaan neljän renkaan voimin.
Lisäkaneettina vielä, että vetotavasta riippumatta ei pidä vähätellä renkaiden osuutta pitoon, ajettavuuteen, etenemiskykyyn ja hidastuvuuteen. Jos ei V.J.S:n kolkissa ole Achilleksia alla, niin ei kai se voi mihinkään edetäkään...?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
V.J.S kirjoitti:Nelivedon puute Tänään pääsin koittamaan paria nelikkoa oivallisessa nelikko-olosuhteissa. Ei voi kuin ihmetellä miksi jotain vajaavetosia edes valmistetaan, tai ainakin ne pitäisi olla kielletty talviliukkailla
Ostakkee joku hyvä kolokki niin pääsee nelarikaupoille...?
Sano nyt vielä että aiot ostaa Auto-Unionin.
-----
Tonnarikuume vain jatkuu ja pahenee vaikka luulin että pääsin siitä jo eroon. Ei pitäisi lukea noita 90-luvun alun Tuulilaseja, tuntuu että joka kolmannessa lehdessä on jotain aiheesta ja aina kehuilla saateltuna. Pitää yrittää saada päähän iskostettua että ostan kesäksi 2015, eikä ne lopu maailmasta siihen mennessä... Tai sitten tuo lotto tänään
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
V.J.S kirjoitti:Nelivedon puute Tänään pääsin koittamaan paria nelikkoa oivallisessa nelikko-olosuhteissa. Ei voi kuin ihmetellä miksi jotain vajaavetosia edes valmistetaan, tai ainakin ne pitäisi olla kielletty talviliukkailla
Ostakkee joku hyvä kolokki niin pääsee nelarikaupoille...?
Sano nyt vielä että aiot ostaa Auto-Unionin.
Ei. Riisikippoja oli molemmat nelikot ja kauhia kuume sen kun vaan nousee niitä kohtaan. Jopa paljon parjatulla Haldexilla varustettu hondamiähen CRV oli ihan huikean hauska peli liukkailla verrattuna johonkin vajaavetoiseen talviauton irvikuvaan. Sitten vielä ridgeforrester subbe ja voe pojaat että oli kiva vekotin...
Aero kirjoitti:Lisäkaneettina vielä, että vetotavasta riippumatta ei pidä vähätellä renkaiden osuutta pitoon, ajettavuuteen, etenemiskykyyn ja hidastuvuuteen. Jos ei V.J.S:n kolkissa ole Achilleksia alla, niin ei kai se voi mihinkään edetäkään...?
Just näin. Jollain onnettomilla Hakkapeliitta vitosilla joutuu sutimaan
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84