Selventäkäähän sitten vielä millainen pötkö sieltä tulee. Eli ensin on se käyrä osa jossa lambdan paikka ja sitten pieni jousto ennen kattia. Seuraavana tulee katti, jonka jälkeen 2. lambdan paikka. Sittenkö on 3" putkea catbackin alkuun asti? Kaikki tämä yhtenä palana?vesa67 kirjoitti:Proto on hepattu ja sen avulla tehdään jigi. Jigissä tehdään ensin yksi kappale jota sovitetaan livenä autoon ja sen jälkeen vasta kasataan koko sarja.
Malli on nyt sitten 3" keskitunnelin puoleenväliin, mistä supataan vakiopaikassaan olevaan palloliitostyyppiseen cat-back osastoon kiinni. Vanhat joustot saa siis laittaa hyllylle tämän sarjan kanssa.
Lyhyt jousto on öljypohjan alla ja heti perään katti.
Mahtuu ilman konflikteja myös automaattivaihteiseen autoon.
Lambdapaikkoja on yksi vakiolambdalle normipaikassa turbon jälkeen ja toinen katin takana ylöspäin osoittamassa eli vetoakselin ja tulipelllin välissä. Siihen voi laittaa kakkoslambdan tai laajakaistan. Kakkoslambdan diagnoosithan kannattaa mykistää tuon kisakissan vuoksi.
Ottikohan Timppa jotain kuvia ?
Miten sen 2. lambdan saa disabloitua - tarviiko Techkin?
Mitä jos ei disabloi 2. lambdaa - herjaako ja käykö jotain?
Jääkös nykyinen 2,5" väliputki joustolla virattomaksi?