kiupst kirjoitti:
Juu olis kyl joskus ihan jeba nähdä kyseinen auto mielestäni tosi siisti auto! Näin tehdään, eikun tuot femman styling&Tuningiin näytille :p?
Mahdollisesti, vaan eihän sinne vakioautoa kehtaa tuoda laisinkaan
Kyllä sinne saa tulla ihan vakioautollakin
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket "parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju" thorhammer.sc@gmail.com
kiupst kirjoitti:
Juu olis kyl joskus ihan jeba nähdä kyseinen auto mielestäni tosi siisti auto! Näin tehdään, eikun tuot femman styling&Tuningiin näytille :p?
Mahdollisesti, vaan eihän sinne vakioautoa kehtaa tuoda laisinkaan
Kyllä sinne saa tulla ihan vakioautollakin
Nimenomaan ja kyl toi minun silmää miellyttää jo tollasena niin paljon et ei kun ehdottomasti paikalle vaan
EX Saab 9-5 Aero 2007
EX Saab 9-3 2.0T coupè -00, RE 85 Aerolook
Klubin jäsen #5252
Tonnarin hakureissulta piti pysähtyä tankkaamaan sikakallista 98:ia.
Ja mikäs siinä ajellessa kun kelitkin suosii.
Tosin reilua tuntia myöhemmin iski täysin tyhjistä armoton lumisade. Kuvaa ottaessani oli jo laantumaan päin, mutta näkyvyys tipahti aiemman kuvan näkymästä noin 25 metriin parissa sekunnissa.
miten tuo kuvien laitto onnistuu foorumille kun en itse osaa?Katsoisitteko tämän linkinhttp://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=24&t=134598 ja satkujen kuvia saa lähettää minulle s-postiin jos haluaa tuohon videoon.
#5577= Samppa Koutonen Oulainen
-Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa
-99 Turbo -81, 900 Aero-90, 9-5 "Red Devil", og900 avo 4d ja 10kpl muita saabeja
- Suabbi Productions