Ei varsinaisesti pohjalevyä eikä varsinaisesti moottorin alla öljypohja voi toisin sanoen lyödä maahan.jmaatta kirjoitti:Onko OG9-3:ssa vakiona moottorin alla pohjalevyä?
Muovisuojiahan siinä kyllä on.
Ei varsinaisesti pohjalevyä eikä varsinaisesti moottorin alla öljypohja voi toisin sanoen lyödä maahan.jmaatta kirjoitti:Onko OG9-3:ssa vakiona moottorin alla pohjalevyä?
4-johtoisessa lambdassa 2 johtoa on lämmitykselle, 1 maadoitus ja 1 signaali.saabi90 kirjoitti:Voiko nelijohtoisen lambdan tilalle laittaa kolme johtoisen?
Yli 300 Nm?jykä66 kirjoitti:on tavallinen oikeankätinen kierre,pultti on vain TODELLAKIN lujassa .
en ny muista momenttia tähän hätään
Pulttipyssyllä lähtee kyl suht kivuttomasti.mikan kirjoitti:Yli 300 Nm?jykä66 kirjoitti:on tavallinen oikeankätinen kierre,pultti on vain TODELLAKIN lujassa .
en ny muista momenttia tähän hätään
Ilmankos tahtoi vain moottori pyöriä pitkin lattiaa, kun yritin avata.
t. Mika
Ainakin mulla lähteny ihan Boschin akkuvehkeellä irtimikan kirjoitti:Mun pulttipyssy-kompura-yhdistelmässä on sen verran vähän jerkkua, että ei sillä lähde. Tallissa vain yksvaihesähkö, niin pitää tyytyä heikkotehoisempaan. Tietysti, jos olisi joku 200 litran säiliö lisäksi, niin se varmaan auttaisi. Niin ja laadukkaampi pulttipyssy.
t. Mika