900, vm.97. virtalukon vaihto.
900, vm.97. virtalukon vaihto.
Mitenkä virtalukko purkautuu? Onko räjäytyskuvia kellään?
Re: 900, vm.97. virtalukon vaihto.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: 900, vm.97. virtalukon vaihto.
Tomppa_ kirjoitti:Mitenkä virtalukko purkautuu? Onko räjäytyskuvia kellään?
eipä tosta topikista ollu paljoakaan apua.. Virtalukkoni on jumissa. Narraamalla sain avaimen kääntymään, mutta lukkopesää en saa irtoamaan. Näiköhä siellä lukon sisässä oleva lukituskieleke poikki/rikki? Poraushommia??
Re: 900, vm.97. virtalukon vaihto.
Avain kääntyy siis noin klo 12 asentoon? Sitten vain sopivalla työkalulla sivureijästä sörkitään kynsi sisään ja vedetään patruuna ulos.. Vai mihin tämä tyssää?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: 900, vm.97. virtalukon vaihto.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... virtalukko
Älä poraa, kuvat/ohjeet löytyy tuolta koko paketin vaihtoonkin, jos sen poraamalla pilaat
Älä poraa, kuvat/ohjeet löytyy tuolta koko paketin vaihtoonkin, jos sen poraamalla pilaat
Re: 900, vm.97. virtalukon vaihto.
Kyllä se onnistui, kun näin minkälainen kieleke siinä lukossa on. 1min. ja pesä tuli ulos. Meisseliä piti työntää reiästä sivulle päin, eikä suoraan kojetauluun päin..Hook kirjoitti:Avain kääntyy siis noin klo 12 asentoon? Sitten vain sopivalla työkalulla sivureijästä sörkitään kynsi sisään ja vedetään patruuna ulos.. Vai mihin tämä tyssää?
Re: 900, vm.97. virtalukon vaihto.
Vähän sama ongelma... Auto tosin oli 9-3 vm98
Auton avain ei kääntynyt matalassa parkkihallissa, sen verran matala ettei sinne olisi saanut edes hinuria. 4 tunnin ronkkiminen ase-öljyllä edes takaisin ja sain auton käyntiin ja kotiin. Kotona ei sitten kahden vuorokauden ronkkimisella ja lämmittämisellä kääntynyt sitä yhtä kertaa että olisi saanut lukon kello 12 asentoon. Teetätin uuden avaimen AM Securityssä (erinomainen palvelu), -ei uusi avainkaan auttanut. Koska kumminkin hommasin uuden avaimen pystyin hajottamaan vanhan avaimen ja sain sen voimalla ympäri pihdeillä. Nyt sain patruunan irti ja haittojen vaihtoon ja samalla teetätin uuden vara avaimen. Kaikki muuten hyvin mutta sitten tuli vielä ihana "Key not accepted". Koska en enää jaksanut mennä bussilla hakemaan uutta tunnistin rengasta huomasin tunnistinta tutkiessa yhden kylmäjuotoksen, Juotoksen korjaus ja nyt toimii niin kuin pitää. Tämä postaus ja vuodatus vain koska joku muu kumminkin vielä tappelee vastaavan ongelman kanssa.
Auton avain ei kääntynyt matalassa parkkihallissa, sen verran matala ettei sinne olisi saanut edes hinuria. 4 tunnin ronkkiminen ase-öljyllä edes takaisin ja sain auton käyntiin ja kotiin. Kotona ei sitten kahden vuorokauden ronkkimisella ja lämmittämisellä kääntynyt sitä yhtä kertaa että olisi saanut lukon kello 12 asentoon. Teetätin uuden avaimen AM Securityssä (erinomainen palvelu), -ei uusi avainkaan auttanut. Koska kumminkin hommasin uuden avaimen pystyin hajottamaan vanhan avaimen ja sain sen voimalla ympäri pihdeillä. Nyt sain patruunan irti ja haittojen vaihtoon ja samalla teetätin uuden vara avaimen. Kaikki muuten hyvin mutta sitten tuli vielä ihana "Key not accepted". Koska en enää jaksanut mennä bussilla hakemaan uutta tunnistin rengasta huomasin tunnistinta tutkiessa yhden kylmäjuotoksen, Juotoksen korjaus ja nyt toimii niin kuin pitää. Tämä postaus ja vuodatus vain koska joku muu kumminkin vielä tappelee vastaavan ongelman kanssa.
Sebardi #4526
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02