Lämppärinkennon letku liitokset.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
TurboTurpa
"Aero"

Lämppärinkennon letku liitokset.

Viesti Kirjoittaja TurboTurpa »

Pikku probleemaa pukkaa, että onks tässä mun vuosimallin pirsissä kummalla liitännällä noi vesiletkut kiini lämppärinkennossa ja jos on sillä pika-liitännällä niin mitkä ovat niiden o-renkaiden koko, jotka olis hyvä vaihtaa samalla.

Tuli jo hommattua kenno, mutta alkoi epällys :roll: jospa oliskin sittenkin väärää mallia, vai onko sillä sittenkään niin väliä, autoa kun ei ole mahdollisuus seisottaa paikoillaan.

Jk: Niin ja on myös ilmastoinilla, kiva :lol: homma tiedossa, mutta onneks ei ole peukalo ihan keskellä kämmentä ja lämmin halli ettei tartte sormet kohmeessa ruuvata ja pikku kyselynä vielä että missä vuosi mallissa toi liitäntä noin suurinpiirtein vaihtuu.
Saab 9-5 A 2.3t stw
VMTD
"Hölösuu"

Re: Lämppärinkennon letku liitokset.

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Ei ole pikaliitintä, vaan letkut tulee suoraan kennoon kiinni. Minulla CC tonttu M90 ja jo tuolla liitännällä, vaikka olen luullut, että olisi vielä pikaliittimellä.
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
TurboTurpa
"Aero"

Okei, katotaan tarkemmin ens viikolla, kunhan paranee toi flunssa.

Uusi kenno on sellainen missä on putkien liitos kohdassa vain etureunassa pienet nysät "eli kohoumat".
Saab 9-5 A 2.3t stw
TurboTurpa
"Aero"

No nytte on sitten vaihdettu lämppärin kenno ilmastoituun tonnariin, ensikertalaisena meni sen 3 tuntia, 8 aloitin ja 11 oli valmista.

Jk: kiitos hyvien ohjeiden joita täältä sai :wink:
Saab 9-5 A 2.3t stw
Vastaa Viestiin