Ja sanoivat että ei käy kun vanhempiin, ja tuolla lukee että
Manufacturer Part Number: 93189207
Tiedä sitten.
Oiskohan tuohon tullut virhe koska vähän alenpana sivulla lukee kuitenkin näin:
"The throttle body has the part number 93176028. This is a BRAND NEW GENUINE SAAB part and is supplied with a 12 month warranty."
Näin tosiaan varmaan on. Kohta pääsee putsailemaan tuon oman kotelon ja jos ei helpota niin täytyypä samantien laittaa tilaukseen sitten Saabpartnersiltä. Ei kyllä paha hinta kun saa puolet halvemmalla kuin marmorilta.
Naittamisesta olisin itsekin kiinnostunut että tartteeko käväistä jossain sitten asennuksen jälkeen..
Saab 9-3 SC 1.8tBioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Neobrothersilta vastattiin kun pistin sinne runkonumeron.
Yes, we will receive this in stock on Monday/Tuesday. This will be a brand new original part which we can supply for £175.00 plus VAT. If you give me your full address I can work out an accurate delivery price.
I look forward to hearing from you.
Many thanks
Demos Neo
Export Sales Manager
Neo Brothers Ltd
01992 719280
Eli halvalla lähtee, ja kyseessä siis juurikin tuo 07-> sopiva kotelo.
Edit:
Hi there,
Delivery will be £22.50 plus vat and correct it is the same part number.
Many thanks
Charlie Goodchild
Online Sales Assistant
Saab 9-3 SC 1.8tBioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
4 sellaista A4-arkin kokoista putsausrättiä tuli ihan täyteen nokea. Putsauksen jälkeen nykiminen loppui ja veto on ihan tasaista vaikka painelisi miten kaasua.
Saab 9-3 SC 1.8tBioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Minä päädyin tilaamaan uuden kaasuläppäkotelon Saabpartnersilta. Paketti tuli perille muutamassa päivässä. Nyt on uusi kotelo paikoillaan ja ongelmatkin näyttävät poistuneen, ainakin tällä hetkellä... Näinköhän nuo nyt pysyisivätkin poissa pitenpään kuin sen kuukauden.
Tarvinnee koittaa tota kaasarin putsauskamaa. Välillä tuntuu nykimistä kun kiihdyttää kevyemmällä kaasulla. Täydellä kaasulla ei nyi. Vikakoodeja ei ole esiintynyt, mutta toisaalta Aerolla on tuupattu 233tkm menemään, niin voihan toi kotelo olla melko likanen tai sitten kulunut huonoksi. Onneks uudet ei maksa ihan älyttömiä tuolla nettikaupoissa.
Tuli hankittua kuitenkin uus kaasuläppäkotelo. Vanha olikin todella törkyisessä kunnossa. Tuskin olis lähteny karstat irti ilman talttaa ja vasaraa. Joku tylsä päivä vois koittaa vaikka putsailla ton vanhan ja tarkastella lähemmin.