Kolme nopeaa:
1. Suomensinko oikein? Kannen jälkikiristys suoritetaan avaamalla pultti kerrallaan
kiristäen 40Nm, sitten 60Nm ja 90 astetta.
2.Onko kannen pultit herkkiä katkeilemaan jälkikiristyksessä?
3.Onko venttiilinpainimet vaikea irroittaa löpöhuuhtelua varten venttiilinkopan ollessa irti?
Kannen jälkikiristys
Kannen jälkikiristys
Saab 9-3 2,0T Aero 3d vm.01
Saab NG900 2,0T Talladega vm.-97
Saab NG900 2,0T Talladega vm.-97
Re: Kannen jälkikiristys
Juurikin noin. Itse tein kyseisen operaation noin kuukausi takaperin ja kyllä nuo pultit ehjinä pysyi. Alla vielä oikea kiristysjärjestys.pesu kirjoitti:Kolme nopeaa:
Kannen jälkikiristys suoritetaan avaamalla pultti kerrallaan
kiristäen 40Nm, sitten 60Nm ja 90 astetta.

9-3 1.9TiDS SC -07
9-3 2.0T SE -99 RE85
9-3 2.0T SE -99 RE85
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Kannen jälkikiristys
pesu kirjoitti:Kolme nopeaa:
1. Suomensinko oikein? Kannen jälkikiristys suoritetaan avaamalla pultti kerrallaan
kiristäen 40Nm, sitten 60Nm ja 90 astetta.
2.Onko kannen pultit herkkiä katkeilemaan jälkikiristyksessä?
3.Onko venttiilinpainimet vaikea irroittaa löpöhuuhtelua varten venttiilinkopan ollessa irti?
1. Joo mutta voit tarkistaa kireyden ensin momenttiavaimella 110Nm joka on about se lopullinen kireys.
2. Ei oo tähä asti katkenu
3. Nokat irti, magneetilla nostat hytit irti ja kylpyyn.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Kannen jälkikiristys
Ok, kiitoksia.
Saab 9-3 2,0T Aero 3d vm.01
Saab NG900 2,0T Talladega vm.-97
Saab NG900 2,0T Talladega vm.-97