GTi Magazinen tilaajia?
NG900T kirjoitti:Mutta mielummin sentään vosujen kuvia kuin kyseisten autojen karvaperseomistajia nojailemassa oviin jotka onneksi onkin jätetty vähemmälledimebak kirjoitti:Ihan paska lehti. ...tuako siinä pitää, tai yleensäkin kohta kaikissa lehdissä pitää olla jotain hätänäppiä 18 venttiilisiä teini...ria pyörimässä autokuvissa. Autojahan niissä pitäis olla, eikä näytellä mitään ämmien kuvia. Ovat suorastaan auton tiellä.
Hmm taso on kyllä mielestäni parantunut sitten alkuaikojen joten en pane pahakseni jos niitä siellä on jatkossakin..... Kauheen näköstä karvalaukkua ennenvanhaan.
Suomessa ei taida olla sitä "vaaraa" että lähtee maxpower poseerauksiin
Joo, mutta jos haluan katsella autoja, ostan silloin AUTO-lehden, jos haluan nähdä "vähäpukeisia" naisia, ostan PORNO-lehden.
Mun mielestä kaksi täysin eri asiaa, joita ei voi sekoittaa keskenään. Siihen loppui gti:n tilaus, ja siirryin lukemaan Bilsporttia.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
No joo mun mielestätoi GTI lehti on ihan hieno.Oikeastaan kaikkea mitä yrität tehdä täällä Suomen kamaralla on kuulemma aivan paska hommaa.Antaa poikien yrittää tehdä lehteä omalla maulla.Toiset ostaa,toiset ei.Eli kaikillahan meillä on vapaus valita lehtemme hyllyltä\tilata.Ite otan yleensä ensinnä käteen uuden Aku Ankan kuin autolehden (yleensä ostan se lapsilleni,mut luen sen ensinnä)
Koska todella monella just kortin saaneella kollilla tummennetut takalasit on se tärkein varuste.Eli kaikki amisautot jne.Toisekseen ne on hirveen näköset kun etulasit ovat kirkkaat.Kyllä tiedän että etusivulaseja ei saa kalvottaa ja siksi ne takalasit voiski jättää kalvottamatta ettei näyttäis niin v*tun törkeeltä.Limot sitten on asia erikseen.Mun mielestä tummennukset on hyvän näkoiset jos ne on koko kyljen laseissa.Jarski kirjoitti:MIKÄ niistä tummista takalaseista tekee niin teinit??? Nähnyt ja tiedän aika monella yli kolmekymppisellä tummat takalasit. Sukulaisellakin on koiran takia Volvossa tummat takalasit, ikää 35v ja teineys kaukana siitä hemmosta.tomaatti kirjoitti:Noloja vehkeitä.Toi viggen entinen oopeli ehkä sieltä Teineimmästä päästä.Varsinkin noi tummat takalasit
Saattaa esimerkiksi 20 vuoden päästä hieman jo hävettää...
Näin juuri. Toisaalta joihinkin väreihin sopii, että kalvot on lasissa. Mutta minun mielipiteeni tökkää siihen, että ne kalvot on farkkuautossa ja vain tavaratilan laseissa. Ja, jos laittaa kalvot muihinkin, niin sitten pitää olla kaikki lasit mustat.Speedou kirjoitti:Sitten vain ostaa tummennetut lasit, niin saa ne laillisesti
P.S. Ostaa Alpina-BMW:n, saa öljylasit jotka tummenee nappia painamalla. Ämeetä
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Joo ei kiitos... tissejä voi katsella kotona ja kun Tikkurilassa joutuu pyörimään niin noita siipihirvityksiä näkee aivan tarpeeksi.
Kaikista rumin siipihärveli on ehdottamasti näkemäni lilan värinen "urheiluauto" prelude 2.2i, jossa aivan tajuttoman kokoinen kakskerros-alumiini-siipiviritys perässä. Siis kun se oli ihan tosissaan rakennettu.
Kaikista rumin siipihärveli on ehdottamasti näkemäni lilan värinen "urheiluauto" prelude 2.2i, jossa aivan tajuttoman kokoinen kakskerros-alumiini-siipiviritys perässä. Siis kun se oli ihan tosissaan rakennettu.
9-5 Aero
GTI:stä poimittua:
"Sierralla harjoiteltuaan ja ihmisten ajokortin saatuaan, kohdisti Ismo huomionsa 2,3 Cossu-look Sierraan. Sitä doupattiin tyylillä, josta olisivat hiihtopiiritkin olleet ylpeitä: ahdot liikkuivat silloin tällöin jopa kolmen barin korkeudella ja garretin TO4 huusi havuja tuskissaan. Takapyöristä irtosi pidon ja pulttien lisäksi 140 heppaa, kunnes pakokaasuletkut sulivat."
"Sierralla harjoiteltuaan ja ihmisten ajokortin saatuaan, kohdisti Ismo huomionsa 2,3 Cossu-look Sierraan. Sitä doupattiin tyylillä, josta olisivat hiihtopiiritkin olleet ylpeitä: ahdot liikkuivat silloin tällöin jopa kolmen barin korkeudella ja garretin TO4 huusi havuja tuskissaan. Takapyöristä irtosi pidon ja pulttien lisäksi 140 heppaa, kunnes pakokaasuletkut sulivat."
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic
Onhan tuo ihan kiva lehti lukea. Muutamia hienoja pelejä kyllä ollut kuten turbotettu mosse joka oli toisiks uusimmassa numerossa muistaakseni. Välillä kyllä naurattaa, varsinkin lukijoiden autot palstalla on huippu yksilöitä esim -85 1.6 sierra jossa oli simons putkisto ja 14" aluvanteet... WOW
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
9-3 2.0t Cabriolet -00
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
Peruin tilauksen 2 vuoden jälkeen. Lehti on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan ja nykyään autoista suurin osa on liiallisuuksiin meneviä LELUJA tyyliin 4 playstationia, 3 PC:tä ja Supraan suunniteltu radikaali korisarja EE80 corollassa. Varmasti noihin on työtunteja ja aikaa mennyt, enkä väitäkkään että itse pystyisin samaan, mutta silti noita ei kiinnosta enää lukea.
Parhaita mielestäni ovat ne, joissa auto on täysin läpikäyty, jonka jälkeen on vasta aloitettu korisarjan teko ja joissa alkuperäinen tyyli on säilytetty. Ekoissa lehdissä oli ideaa. Nykyään harva se kerta löytyy jotain vastaavaa... Liian monofoninen lehti!
Parhaita mielestäni ovat ne, joissa auto on täysin läpikäyty, jonka jälkeen on vasta aloitettu korisarjan teko ja joissa alkuperäinen tyyli on säilytetty. Ekoissa lehdissä oli ideaa. Nykyään harva se kerta löytyy jotain vastaavaa... Liian monofoninen lehti!
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Kyllähän nuo tummennukset voivat olla kesäkeleillä ihan paikallaankin. Itse olen joskus ajatellut 5d-satkun peräkonttiin laittaa koiran takia, mutta onpahan jäänyt tekemättä.
Mitä tulee noihin muihin muovisiin teinivirityksiin corolloissa sun muissa, niin makunsa kullakin. Kyllä kai niitä tänne mahtuu ajelemaan.. Mutta Saabilla pääsee
Mitä tulee noihin muihin muovisiin teinivirityksiin corolloissa sun muissa, niin makunsa kullakin. Kyllä kai niitä tänne mahtuu ajelemaan.. Mutta Saabilla pääsee
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001