Risti-imut + DHLA 40
Risti-imut + DHLA 40
Osaisiko joku kertoa suuttimien ja seosputkien koot, jos kurkku olis 32 ?
Nyt haetaan sitä turvallista säätöä. Tarkoituksena ei ole ajaa rallia...
Nyt haetaan sitä turvallista säätöä. Tarkoituksena ei ole ajaa rallia...
Re: Risti-imut + DHLA 40
Näillä vois alkaa kokeilee:
Pääsuutin 135
Emulsio 7772.6
Ilma 180
Tyhjäkäynti 45
Tyhjäkäynnin putki 60
Neulaventiili 150
Noilla käyntiin ja sitten se säätö vasta alkaakin
Pääsuutin 135
Emulsio 7772.6
Ilma 180
Tyhjäkäynti 45
Tyhjäkäynnin putki 60
Neulaventiili 150
Noilla käyntiin ja sitten se säätö vasta alkaakin
96 M75 i12 5-speed
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Risti-imut + DHLA 40
mitä moottorille tehty on vakio vai viri.ei muuten voi antaa mitään osvittaa.
ilma ja pensasuutimen suhde ainakin pielessä edellisessä tekstissä.(20 vuoden kokemus).
ilma ja pensasuutimen suhde ainakin pielessä edellisessä tekstissä.(20 vuoden kokemus).
Re: Risti-imut + DHLA 40
koneessa perusviripalikat, 7,6 nokka, lasketut/muokatut kannet, isommat venttiilit...
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Risti-imut + DHLA 40
mitä hilut nyt siellä kaasareissa.
kurkut oli 32
mutta,ilmat,pensa,tyjäkäynti,seosputki,neulaventiili niin sitten katsotaan mitä kannataa muuttaa.
multa vois löytyä suutimia ym.
kurkut oli 32
mutta,ilmat,pensa,tyjäkäynti,seosputki,neulaventiili niin sitten katsotaan mitä kannataa muuttaa.
multa vois löytyä suutimia ym.
Re: Risti-imut + DHLA 40
kyseessä turbokaasarit, joten hilut ovat hermeettiset vapariin.
En muista kokoja mutta jokkismiehet ei ollu kuullutkaan niin isoista.
En muista kokoja mutta jokkismiehet ei ollu kuullutkaan niin isoista.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Risti-imut + DHLA 40
Moi.kyllä vaan tässä ollaan vähän etunesässä taitaa olla mulla ollut ainut 99 turbo kaasari sprintti peli.niillä paineistetuilla on raja 1.2 bar.käytössä.suutimet ei ole mitenkään paljon isommat.kuupassa tuskin yli 165 pääsuutinta ja ilmat luokkaa 180 noilla kurkuilla.(pelannut kaasari turbolla noin 20 vuotta aikaisemmin jo).
tuttuja myös.meka,hestek,moteck ym.suuri suutimia ei tarvii kuin yhdellä kaasarilla olevat golfilaiset ja tc-moottorit.joissa on 250/270 olevia pääsuutimia ja teho 170 hv.
jp-raja,marne jos nimet mitään sanoo.
tuttuja myös.meka,hestek,moteck ym.suuri suutimia ei tarvii kuin yhdellä kaasarilla olevat golfilaiset ja tc-moottorit.joissa on 250/270 olevia pääsuutimia ja teho 170 hv.
jp-raja,marne jos nimet mitään sanoo.
Re: Risti-imut + DHLA 40
täytyy ruuvata auki ja kattoo ne hilut läpi... kaasarit olleet jossain isossa Volvossa.