Katsastettu
Re: Katsastettu
9-3 1998 Taas ekalla läpi ajettu 287tkm ainut remppa kesällä etutolpiin korjauspalat.
Re: Katsastettu
Läpi meni -97 totomaatti satkuni. 16kk ajoaikaa eikä mitään korjattavaa. Katsastusmies totesi varashälyttimen toimivan heti kättelyssä kun sai hälyn laulamaan, hih.
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Kirsi Jokela
0451255333
Re: Katsastettu
Matka jatkuu, 900i -90 145 tkm läpi katsastuksessa huomautuksitta.
Re: Katsastettu
9-3 selvisi parilla polttimon vaihtokehotuksella. Kässäri vähän jännitti, kun ei sitä paljoa tuu käytettyä. 1,2kN ja 1,4kN olivat arvot eli 14,3% ero-> LEIMA.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
Re: Katsastettu
Itsellä takavaloista korjauskehotus, toinen puoli kirkkaampiLilsu kirjoitti:9-3 selvisi parilla polttimon vaihtokehotuksella. Kässäri vähän jännitti, kun ei sitä paljoa tuu käytettyä. 1,2kN ja 1,4kN olivat arvot eli 14,3% ero-> LEIMA.
#5824
93 B204
93 B204
Re: Katsastettu
Tänään vuoden 96 900s vapari näytillä katsastuksessa.
Muuten olisi leima tullut, mutta katsuritar ei silmämääräisesti hyväksynyt takajarrulevyjen ulkonäköä. Jarrujen ero 0% ollen molemmissa 1,6 kN.
Omassa 9-3 turbossa takajarrut 1,2kN ja 1,3 kN, muuta kiiltelevät=leima. Kumman eteen hyppäisit?
Tarkoitushan nuo oli vaihtaa muutenkin, kun tuo piharemontin mahdollistava vuodenaika suvaitsee vain saapua.
Muuten olisi leima tullut, mutta katsuritar ei silmämääräisesti hyväksynyt takajarrulevyjen ulkonäköä. Jarrujen ero 0% ollen molemmissa 1,6 kN.
Omassa 9-3 turbossa takajarrut 1,2kN ja 1,3 kN, muuta kiiltelevät=leima. Kumman eteen hyppäisit?
Tarkoitushan nuo oli vaihtaa muutenkin, kun tuo piharemontin mahdollistava vuodenaika suvaitsee vain saapua.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
Re: Katsastettu
Leima kerralla, taas.
Katsuri valitteli ainoastaan rekisterikilpivalojen toisen polttimon himmeää valotuottoa.
Katsuri valitteli ainoastaan rekisterikilpivalojen toisen polttimon himmeää valotuottoa.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 15:31
- Paikkakunta: PMK
Re: Katsastettu
Läpi meni, mutta korjauskehotuksella. Loppukesällä vaihdetut motonetin "heavy duty" -raidetangon paskapäiden suojakumit molemmilla puolilla rikki. Väljäthän nuo eivät vielä onneksi ole. Saisikohan motonetin maksamaan uusien raidentangon päiden vaihdon ja nelipyöräsuuntauksen?
#5009
ex. 9-5 Aero Wagon -01, 9-5 2.3 tA Vector -04, 9-3 SE Turbo Sport -99
ex. 9-5 Aero Wagon -01, 9-5 2.3 tA Vector -04, 9-3 SE Turbo Sport -99
Re: Katsastettu
Jos ei löydy maksajaa vaihtotyölle ja säädölle, niveliin voisi harkita vaihdetttavan ehjät kumit. Kannattaa silti yrittää, asiallisesti perusteltu korvausvaatimus Motonetin suuntaan voi tuottaa tulosta.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 15:31
- Paikkakunta: PMK
Re: Katsastettu
Joo-o, paitsi tajusin juuri, että tuli hävitettyä kuitti noista osista muiden "tarpeettomien" lappusten kanssa vähän aikaa sitten. Täytyy varmaan ottaa opiksi ja laittaa orkkista tilalle suuntauksen kera.
#5009
ex. 9-5 Aero Wagon -01, 9-5 2.3 tA Vector -04, 9-3 SE Turbo Sport -99
ex. 9-5 Aero Wagon -01, 9-5 2.3 tA Vector -04, 9-3 SE Turbo Sport -99
Re: Katsastettu
Jos olet motonetin kanta-asiakas ja olet korttiasi kassalla näyttänyt, maksutapahtuma on järjestelmässä tallessa, etkä tarvitse paperi kuittia.Saab_Suomesta kirjoitti:Joo-o, paitsi tajusin juuri, että tuli hävitettyä kuitti noista osista muiden "tarpeettomien" lappusten kanssa vähän aikaa sitten. Täytyy varmaan ottaa opiksi ja laittaa orkkista tilalle suuntauksen kera.
Ng900
-
- "Kaasari"
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 15:31
- Paikkakunta: PMK
Re: Katsastettu
Mutta enpä ole. Kumit olivat ihan ehjät syksyllä talvirenkaita vaihtaessa, mutta eivät tainneet tykätä talvesta. Olisin ostanut orkkikset alunperinkin, mutta niitä ei ollut hyllyssä ja auto piti saada kasaan, joten ajattelin "parempien" tarvikepalikoiden kestävän. Hintakin oli sama kuin orkkiksilla. Näköjään poistunut valikoimasta tuo kalliimpi tarvikeosa, eikä ihme.
#5009
ex. 9-5 Aero Wagon -01, 9-5 2.3 tA Vector -04, 9-3 SE Turbo Sport -99
ex. 9-5 Aero Wagon -01, 9-5 2.3 tA Vector -04, 9-3 SE Turbo Sport -99
Re: Katsastettu
Heittämällä läpi, niinkuin aina. Hieman "jännitti" tuo käsijarru kun sitä harvoin tulee käytettyä ja talvella ei ollenkaan. Verryttelin sitä kahvasta noin viikko sitten ja tuntuma vaikutti oikealta. Jarrutestissä ei sit mitään ongelmaa, yes!
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: Katsastettu
Heittämällä läpi. Käsijarrukin piti ja vielä tasaisesti, vaikka on säädetty puoli vuotta sitten. Ferodon paloilla tuli muuten paremmat lukemat jarruista kun ikinä OEM paloilla: edestä tasaisesti 3,2kN, takaakin 2.
Samalla muutoskatsastus madallukselle ja isommille palloille niin ei pääse miliisit kuittailemaan enää niistäkään.
Samalla muutoskatsastus madallukselle ja isommille palloille niin ei pääse miliisit kuittailemaan enää niistäkään.
2010 9-3 SC TiD Vector A6
Krooninen saabismi kulkee suvussa!
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster"
Krooninen saabismi kulkee suvussa!
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster"