Ajakaa varovasti

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Reetu

Ajakaa varovasti

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Hyvät saabistit , vaikka meillä on turvalliset autot , nyt kun lähdette joululiikenteeseen ajakaa varovasti.
Tulin juuri kuolon kolari tapahtumasta , meillä täällä sattu hieman klo: 15.00 jälkeen paha nokka kolari jossa kuoli nuori nainen , hän oli puristuksissa pahasti ja jouduimme palokunnan toimesta leikkaamaan auto , että saatiin vainaja pois auto Peugeot 405 farmari , mutta joka tapauksessa ei pidetä kiirettä liikenteessä , siellä on nyt paljon autoja liikkellä , maltti on valttia , vaikka aikaa menee hiukan enempi pää asia , että ehjänä perille.

Hyvää Matkaa !!
jehhe
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja jehhe »

Kiitos varoituksesta, mutta minulle kävi jo kolari. Aamulla asteet nollan tuntumassa ja kun lähdin hiukan aikaisemmin töistä niin ensimmäisessä risteyksessä rysähti. :cry: Vauhtia ei ollut paljon, mutta rekat sutineet risteyksen aivan peilijäälle. Peltiä meni mutta onneksi kummallekkaan osapuolelle ei käynyt pahasti. Täytyy sanoa että onneksi ei ollut Saba alla. Paljon enemmän olisi harmittanut sitä korjailla.

Olkaa varovaisia liikenteessä. Hyvät joulut kaikille
hene-
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Reijo, sattuko tuo tapaturma alavieskassa?
Tuossa eilen kuulin että siellä oli joku kuollut kolarissa tai ulosajossa.
Todella ikävää kun tuollaisia sattuu.
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Kyllä oli Alavieskassa .
kf3461
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Perskules, sulle sattuu noi joulunajan ikävimmät duunit, itse olen päässyt helpommalla, parikymmentä vuotta ihmettelin aina pyhien aikoina tiepalveluhommissa. Viimeinen vainaja kuoli tossa keväällä syliin tienvarressa. Eihän toi oo kivaa, muttei se enää hirveesti tressaakkaan.

Niinkuin sanoit Reijo, malttia sinne rattiin, joskus tuntuu, että viimeisemmillä kulkijoilla, on aina kovin kiire.
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
Vastaa Viestiin