Siispä kysynkin että onko tämä autoni aito Saab? GM perhettähän se ei tietääkseni ole, mutta onko sillä jo kytköksiä muihin merkkeihin? Mielestäni yksi Lancian mallli muistuttaa erehdyttävästi 9tonnaria.
Kiitoksia!

Kyllä kai viimmeinen todella aito saabin yksin tekemä ja suunnittelema auto on og 900, tonnari oli yhteistyöprojekti korin osalta niinkuin 9-5T kirjoitti.jsuomi kirjoitti:kyl se aito on aidompi ku mikään gm-aikalainen
Ihan samaa mieltä ,kyllä italiaanot hienoja autoja osaa piirtää.Yhteityö autojahan oli Saab 9000 / Fiat Chroma / Lancia Themato4 kirjoitti:Itse ainakin pidän Giugiaron piirtämiä tonnarin linjoja tyylikkäinä, eli ei tuosta tiposta ainakaan siltä osin haittaa ole ollut.
Ja Alfa 164 oli samaa sakkia. Ja vaikka se onkin makaronimiesten piirtämä niin onhan se kuitenkin sydämeltään Saab.valtteri kirjoitti:Ihan samaa mieltä ,kyllä italiaanot hienoja autoja osaa piirtää.Yhteityö autojahan oli Saab 9000 / Fiat Chroma / Lancia Themato4 kirjoitti:Itse ainakin pidän Giugiaron piirtämiä tonnarin linjoja tyylikkäinä, eli ei tuosta tiposta ainakaan siltä osin haittaa ole ollut.
Alfa 164 kylläkin aivan eri näköinen http://www.digest.net/alfa/FAQ/164/164-2-87.jpg , saabin, fiatin ja lancian tunnistaa hyvin " kavereiksi" onneksi vain ulkoisesti.rälläkkä kirjoitti:Ja Alfa 164 oli samaa sakkia. Ja vaikka se onkin makaronimiesten piirtämä niin onhan se kuitenkin sydämeltään Saab.valtteri kirjoitti:Ihan samaa mieltä ,kyllä italiaanot hienoja autoja osaa piirtää.Yhteityö autojahan oli Saab 9000 / Fiat Chroma / Lancia Themato4 kirjoitti:Itse ainakin pidän Giugiaron piirtämiä tonnarin linjoja tyylikkäinä, eli ei tuosta tiposta ainakaan siltä osin haittaa ole ollut.
164 keksittiin ottaa "mukaan" Tipo4 projektiin vasta sen jälkeen kun italialaisten ja saabin yhteistyö oli loppunut..rälläkkä kirjoitti: Ja Alfa 164 oli samaa sakkia. Ja vaikka se onkin makaronimiesten piirtämä niin onhan se kuitenkin sydämeltään Saab.