Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
lepisto89
"Aero"
Viestit: 445 Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 15:13
Paikkakunta: JKL
Viesti
Kirjoittaja lepisto89 » Ma Huhti 29, 2013 20:17
Ihan näin mielenkiinnosta kyselen, minkälaisia ahtimia porukalla on. Vakiota, viriä?!
Avataan peli: satkussa garrettin gt28rs 0.86 Ar, aerossa mitsun 15T.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Jyrchi
"Hölösuu"
Viestit: 1001 Liittynyt: Su Joulu 06, 2009 21:53
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Jyrchi » Ma Huhti 29, 2013 21:12
Aivan vakio
SAAB 9-5 Aero -05
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2954 Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja 99 GL » Ma Huhti 29, 2013 21:25
Ei mikään
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4219 Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne
Viesti
Kirjoittaja Mawerick » Ma Huhti 29, 2013 21:27
GT28RS tonnarissa, femmassa vakio.
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798 Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti
Kirjoittaja Rattivaihde » Ma Huhti 29, 2013 21:30
Toisessa ei mikään ja toisessa spoilerit...muttei siinäkään mikään.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
turbosaba
"Tuplakaasari"
Viestit: 55 Liittynyt: Su Syys 09, 2012 19:35
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti
Kirjoittaja turbosaba » Ma Huhti 29, 2013 21:40
Garrett gt40
Saab 99 Combi Coupe projekti
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368 Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina
Viesti
Kirjoittaja Pola » Ti Huhti 30, 2013 06:48
Kolmosen kautta nelosen puhaltimella, Sierra jättää sen.
#3272
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427 Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja haffu » Ti Huhti 30, 2013 07:07
Polan kanssa samoilla linjoilla. Ahdin on kuitenkin alkujaan Escortista.
Tonnarissa taitaa kuitenkin lymyillä vakio t25.
Viimeksi muokannut
haffu , Ti Huhti 30, 2013 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Timon
"Viggen"
Viestit: 521 Liittynyt: La Tammi 08, 2011 17:36
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja Timon » Ti Huhti 30, 2013 09:00
Kehdanneeko tähän ees tunnustaa, että aivan vakio
Minähän en toimivaa raaski vaihtaa
9-5 Aero -07, ex 9-3 SS -03
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105 Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja V-M » Ti Huhti 30, 2013 09:58
Tommonen...
Turbot on vakiot.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532 Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city
Viesti
Kirjoittaja j0ne » Ti Huhti 30, 2013 11:13
Kolmosen kautta nelosen puhaltimella, Sierra jättää sen.
Sierra on paalattu
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
tUrpoEinari
"Viggen"
Viestit: 626 Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
Paikkakunta: Ulvila
Viesti
Kirjoittaja tUrpoEinari » Ke Touko 01, 2013 10:39
Garrettin jättäessä maallisen vaelluksen, laitoin mitsun TD04-15T:n tilalle.
Uusi keskiosa ja molemmat päädyt käytetystä risasta. Kotelot kunnossa.
Softattu myös.
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm
BioPower .
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS.
kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5397 Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen
Viesti
Kirjoittaja VKe » Ke Touko 01, 2013 16:49
Ennen pyöri Garret, nyt pyörii Mitsubishi.
Sininen Saab 9-3, '99
Timppa
"Viggen"
Viestit: 565 Liittynyt: To Touko 27, 2004 11:40
Paikkakunta: Hattula
Viesti
Kirjoittaja Timppa » Ke Touko 01, 2013 20:22
Mitsun 15T.
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Wagonisti
"Hirsch"
Viestit: 728 Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:44
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti
Kirjoittaja Wagonisti » To Touko 02, 2013 20:29
Toisessa T25 ja toisessa GT17
vaikka 15T odottaa hyllyssä inspiraatiota ja ylimääräistä aikaa.
Ahdonvoimaa