Eilen näin Scaniani tien poskessa eturengas räjähtäneenä kuskin puolelta ja kyllä myös tuntui niin kuin olis tykillä ammuttu. Se jysähti täydestä vauhdista täydellä kuormalla, onneksi jaksoin vääntää rattia niin paljon että sain sen tien pientareelle omalle puolelle. Sai paikalle tilatun rengashuollonki perua. Oli vauriot sitä luokkaa et tarvittiin hinausauto. Lähdin siivoamaan tieltä isoimmat rojut pois ja siinä oven avattuani huomasin että astinlaudat olivat lentäneet taivaan tuuliin. Etulokari oli pikku silppuna pitkin tietä. Akut hajalla. Ilmankuivaaja rikki. Akkukaapeli oli kuoriutunut pitkältä matkalta. Peilin lasi hajalla. Hytin alareunasta pokattu pelti vääntynyt n. 10 senttiä ylöspäin. Että tämmöinen tapaus...alkoi vappu hiukan etuajassa sattuneesta syystä
Edit: Tunnin kesti paikkailla ilmavuotoja, jotta sai säiliöihin tarpeeksi ilmaa jotta sai jarrut vapautettua
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Kuvia tuli otettua, sattui olemaan kamera taskussa. Tiedä sitten jaksanko värkätä tänne, kun hylkäsin kuvat.fi palvelun sen muutuessa maksulliseksi ja olen vastahakoinen opettelemaan uusia reittejä.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Liikennevaloissa oli edessä ylituunattu audi a4. Oli korisarjat ja hiilikuitukonepellit yms. suuret pakoputken ulostulot. No aika rivakasti poistui siitä valoista ja itsekin hieman otin tavanomaista ripeämmän kiihdytyksen. Käännyttiin moottoritielle ja siinä sitten reipas kiihdytys rampissa. Audi siitä ihan mukavasti kiihtyi ja päätin lähteä ohi. Kaveri päättikin näyttää miten se audi kulkee ja homma päättyi siihen, että audikuski katsoi saabin takavaloja. Niin se pappavectori etanolilla kuitenkin liikahtaa edes jotenkin. Myönnän, meni vähän lapsellisuuden puolelle, mutta teki gutaa
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Parikin kuplavolsua, tunnistamattomaksi jääneitä jenkkiautoja, pompannapin, muna-Volvon ja kaksi KE10-Corollaa. Kesä taitaa olla tulossa.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Messerschmitt tuli vastaan, ja sitten asemalla odotellessa tuli taas seurattua tuota ringinkiertoa, siellä kävi sulassa sovussa puoli tusinaa 3-sarjan Bemareita, Nissan Skyline GT-R ja Skoda Forman...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Rättäreitä tuntuu olevan näinä päivinä paljon liikkeellä...toivottavasti ei kukaan lennä sellaisella pellolle kun on tuo tuuli melkoisen kovaa ajoittain
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
E21 315 on muuten noin sivumennen mainiten ehdottomasti mielenkiintoisin koskaan ajamani auto. "Kevyt" on koko lailla lievästi ilmaistu sen vehkeen perästä.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Oli ilmestynyt kylänraitilla kiertoliittymään uusi koriste vai oisko se rumiste. Joku valopää oli varmaan koittanut Hondan kulkupuolta hiukka vääräs paikkaa. Olihan tuo yrittänyt jarruttaa jäljistä päätellen. http://aijaa.com/JdmNy3
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008