![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En tiedä alanko ite tuossa määrin hifistelemään mutta tuon tapainen kehikko kyllä aika ehdoton ainakin mitä tuli sitä Astran apurunkoa venkslattua kahden tunkin ja lankun voimin.
Pääasia että ei tekemätön homma.
Tehtaan ohjeen mukaan vauhtipyörän pultit pitää irroittamisen jälkeen vaihtaa. Omassa autossa vaihtui vauhtipyörän tyyppi (kiinteä => kaksoismassa), jolloin pultit piti muutenkin vaihtaa.sämä kirjoitti:Tartteekos tuohon remppaan vielä isäksi jotain? Lähinnä mietin että tartteeko nuo vauhtipyörän pultit uusia tuon stefan vaihdon yhteydessä?
Mistä tämä nyt selvisi onko autossasi kiinteä vai massa?sämä kirjoitti:Soitin korjaamolle minne ajattelin auton viedä ja sanoi että jos on kiinteällä pyörällä niin ei välttämättä tarvitsisi vaihtaa pultteja mutta 2 massapyörällä aina. Nyt on selvitys menossa että onko tässä kiinteä vai 2 massa runkonumeron perusteella.
Edit. Kiinteällä pyörällä pitäis olla tietokantojenkin mukaan
Korjaaja jolle auton meinasin viedä, ohjeisti ottamaan yhteyttä paikalliseen Saab-liikkeeseen ja sieltä selvittivät että autossa pitäisi olla kiinteä pyörä. Toki lopullinen totuushan paljastuu vasta n. 1kk sisään kun auto menee korjaamolle.NG900T kirjoitti:Mistä tämä nyt selvisi onko autossasi kiinteä vai massa?sämä kirjoitti:Soitin korjaamolle minne ajattelin auton viedä ja sanoi että jos on kiinteällä pyörällä niin ei välttämättä tarvitsisi vaihtaa pultteja mutta 2 massapyörällä aina. Nyt on selvitys menossa että onko tässä kiinteä vai 2 massa runkonumeron perusteella.
Edit. Kiinteällä pyörällä pitäis olla tietokantojenkin mukaan