HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE SAAB:ihmisille ja miksei muillekin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
rampe_58
"Ruisku"

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE SAAB:ihmisille ja miksei muillekin

Viesti Kirjoittaja rampe_58 »

Olen tässä lyhyen foorumistiurani aikana todennut, että Saab ajajat ja harrastajat ovat kovasti asiallista ja auttavaista väkeä. Teknillistä tietämystä ja suurta aktiivisuutta löytyy kosolti. Olen saanut mm. Ce valojutusta oikeaa apua, jota en todennäköisesti mistään muualta olisi saanut. Olen pitänyt Saabia yhtenä parhaista autoista mitä olen koskaan ajanut. Sen varmatoimisuus, tukevuus ja vahva voimakas moottori on vakuuttanut, että yksi automaailman klassikko on OG 900:nen. Aika aikaa kutakin. Piakkoin koittaa kuitenkin aika, jolloin OG:t siirtyvät harraste ja entisöintikohteiksi, mikä on toki vanhalle työjuhdalle hyvä tulevaisuus. Mistä löytyy yhtä nopea, kestävä, kuljetuskykyinen, urheilullisen näköinen, luotettava ja turvallinen auto tilalle???? Siinä pulma. Niin uudempi SAAB, no miksei.

HYVÄÄ JA MENESTYKSEKÄSTÄ UUTTA VUOTTA 2005 KAIKILLE TÄTÄ FOORUMIA SEURAAVILLE!
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Re: HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE SAAB:ihmisille ja miksei muillekin

Viesti Kirjoittaja jariha »

rampe_58 kirjoitti:Mistä löytyy yhtä nopea, kestävä, kuljetuskykyinen, urheilullisen näköinen, luotettava ja turvallinen auto tilalle?
Vielä en hätäilisi, riittäähän noita ja kestävätkin vielä :wink:

Hyvää, vauhdikasta ja ennen kaikkea turvallista uutta vuotta täältäkin toivotetaan!
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

emmehän vielä ala murehtimaan huomispäivää, nautitaan siitä mitä on nyt.

kun vuonna 1994 ostin ensimmäisen etuvetoisen auton, annoin samalla hyvästit ajonautinnoille, minulla oli tunne kuin olisin lupautunut loppuelämäkseni munkiksi luostariin.

nyt tapaninpäivänä tajusin että eihän asia todellakaan niin ole.
ajoin pitkän pätkän lapsuusajan vanhoja mutkaisia mäkisiä, lumisia teitä ysiysillä. se oli mukavaa vastapainoa arkiselle kaupunki/moottoritie-ajolle. en muista milloin olisin nauttinut ajamisesta yhtä paljon, siitä on luultavasti se +10 vuotta. kuvittelin kuinka saabini kyljissä oli kilpailunumerot, päässäni kypärä ja vieressä kartturi. aivan uskomattoman hieno peli on 99 talvisella mutkatiellä. ja jotkut sanoivat että on liukas keli. en ymmärrä. että voikin etuvetoinen auto tuoda nautintoa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
matti sallinen
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja matti sallinen »

yhdyn topicin aloittajaan: täältä olen minäkin saanut _nopeasti_tiedon_kun_sitä_tarvitsee.

Vertailun vuoksi volkkariharrastajat kinastelee mitä yksinkertaisimmastakin asiasta..ja tekee niin kauheita pommeja "luukkeri"hengessä että oikein ajoittain hävettää tunnustaa omistavansa 3 kuplaa.
Mutta kuten kanssaharrastajani(volkkarit siis) totesi aikoinaan;

VOLKKARIT ON PERSEESTÄ!!
saab 99 -83 GL"S"
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

matti sallinen kirjoitti:yhdyn topicin aloittajaan: täältä olen minäkin saanut _nopeasti_tiedon_kun_sitä_tarvitsee.

Vertailun vuoksi volkkariharrastajat kinastelee mitä yksinkertaisimmastakin asiasta..ja tekee niin kauheita pommeja "luukkeri"hengessä että oikein ajoittain hävettää tunnustaa omistavansa 3 kuplaa.
Mutta kuten kanssaharrastajani(volkkarit siis) totesi aikoinaan;

VOLKKARIT ON PERSEESTÄ!!
Veli hyvä
Arvaapa millainen kerettiläinen on se, jolla on kuusi Saabia ja kaksi Volvoa ;)
Ammuttavien listaykkönen molemmissa piireissä...siis noin leikisti, kyllä molemmissa porukoissa käytännössä suvaitsevaisuus riittää ja hienoja tuttavuuksia on vaikka kuinka paljon.

Volkkarit edustaa omalta osaltaan nerokasta ajattelua ja sen kiistäminen valmistuslukujen pohjalta on mahdotonta. On minullakin ollut kupla :)
# 419 Vesa Pohjalainen
Vastaa Viestiin