Pitemmän reissun jäljiltä lähtöä tehdessä huomasin, että kytkinnesteet on käyneet vähiin ja poljin on aivan löysä eikä ota oikein vaihdetta päälle sittenkään kun auto on tovin lämmennyt. Nesteen lisäys osoitti, että neste vuotaa ainakin paketin päältä, mutta ilmaamattahan sitä ei oikein saa vähänkään vertaa toimimaan. Mitäs sieltä sitten pitäisi vaihdella ja kuinkahan raastava homma on, rahallisesti ja työmäärältään? Korjausopas ja ohjekirja eivät tässä tilanteessa tehneet liiemmin viisaammaksi.
Punkaharjun tienoilta jos saabistia löytyy niin saa ottaa tarkempaankin syyniin.
V4, Kytkin lässähti
V4, Kytkin lässähti
Saabittomuus ei saabismia hävitä.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 798
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: V4, Kytkin lässähti
Paketin päältä ? Työsylinteristä, mikä vaihdelaatikon päällä ? Jos siinä vika, niin työsylinterin kumit ei paljoa maksa ~ 5 €. Sylinteri irti (yksi ruuvi ja letku irti pääsylinteriltä, lukitussokka pois, putsaus + mahd kevyt hoonaus, uudet kumit, nestettä ja ilmaus. Yksi helpoimmista hommista ja varmasti löytyy parempaa ohjetta näiltä sivuilta.
Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )