Myin erimerkkisen autoni eilen pois ja tarkoitus on hankkia tilalle 9-5 Aero. Ruotsista on kiikarissa yksi yksilö, vm. -03 ja ajettu n. 170tkm. Auto on manuaalivaihteinen ja vakiovireessä. Mitä tyyppivikoja näissä on, mihin kannattaa kiinnittää huomiota autoa katsoessa?
Tarkoituksena on päivittää auto hankinnan jälkeen käymään etanolilla ja oon miettinyt tuota Nordicin vaihtoehtoa: http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... b_page=E85.
Aeroa ostamassa
Re: Aeroa ostamassa
Ei ainakaan Nordicin softaa kannata ottaa. Tältä foorumilta löytyy tekijät jotka laittavat paremman softan puoleen hintaan.
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Aeroa ostamassa
Ok. Suuttimet joutuu nähtävästi vaihtamaan myös. Minkälaisia teho- ja vääntölukemia tuosta 250hv Aerosta on mahdollista saada E85:lla softa ja suuttimet vaihtamalla?Jyrchi kirjoitti:Ei ainakaan Nordicin softaa kannata ottaa. Tältä foorumilta löytyy tekijät jotka laittavat paremman softan puoleen hintaan.
Re: Aeroa ostamassa
Suuttimia ei ole välttämätön vielä noille tehoille vaihtaa, vaan sama lopputulos saadaan vakiobensapaineensäädintä ruuvaamalla tai 4 bar bp-säätimen ostamalla. 3" downpipellä on tietääkseni muuten vakiohiluilla suuttimet tai bp-säätimen vaihtamalla saatu noin 270-290 hevosta.Iso-Jii kirjoitti:Ok. Suuttimet joutuu nähtävästi vaihtamaan myös. Minkälaisia teho- ja vääntölukemia tuosta 250hv Aerosta on mahdollista saada E85:lla softa ja suuttimet vaihtamalla?Jyrchi kirjoitti:Ei ainakaan Nordicin softaa kannata ottaa. Tältä foorumilta löytyy tekijät jotka laittavat paremman softan puoleen hintaan.
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Aeroa ostamassa
Jos jollakin on mielenkiintoa muuttaa oma Aero käteiseksi niin saa ottaa yhteyttä. Ostopalstalta löytyy ilmoitus sähköpostiosoitteen kera. Ensi viikon loppupuolella on tarkoitus suunnata Ruotsiin, jos ei ennen sitä löydy sopivaa autoa Suomesta.
Edit: Näillä näkymin kaupat sovittu kotimaisesta yksilöstä, ostoilmo poistettu.
Edit: Näillä näkymin kaupat sovittu kotimaisesta yksilöstä, ostoilmo poistettu.