Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Kuopiossa on ollut jo viikkoja Autotalo Hartikaisella myynnissä 2004 mallinen musta Saab 9-5, millä on ajettu "vain" 60000km. Tietojen mukaan auto on ollut vain yhdellä omistajalla.
Harmi, että oma autokiintiö on täysi. Tuollainen peli voisi olla oikea käyttöauto. Ei ole aikanaan ajomäärällä pilattu!
Harmi, että oma autokiintiö on täysi. Tuollainen peli voisi olla oikea käyttöauto. Ei ole aikanaan ajomäärällä pilattu!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Samaa olen katsonut useemman kerran. On niin karvalakkimalli ettei itseä nappais.
T7 vm. 2001 9-3
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
9-5 2.0t Linear automaatilla, aika vaikeaa keksiä tylsempää femmaa.
Noh, metallihopealla roiskittu farkku tietenniin...
11985 euroa
Kyseessä kuitenkin 9 vuotta pikkupyörityksessä ollut huohotinvammainen Saab T7, ei kiitos!
Noh, metallihopealla roiskittu farkku tietenniin...
11985 euroa

2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Vuodet syö autoa enemmän kuin kilometrit.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Eikä '04 enää kait huohotinvammainen ole. Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Oikeassa olet, itelle iski joku ajatuskatkos.Mawerick kirjoitti:Eikä '04 enää kait huohotinvammainen ole. Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Kaikki ne on huohotinvammaisia... Jos itse huohotinsysteemi toimii, niin silti huohottaa liikaa männänrenkaista 

Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2948
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Hintahan on täysin naurettava. Reaaliarvo tommoselle vanhalle Femmalle varmaan lähempänä 7 tonnia, kuin kahtatoista.
Kuten Carlsson mainitsi, aika tappaa auton, ei kilsat. Ainakin osan osista. Mutta jokainenhan ajelee millä parhaakseen katsoo
.
Vähän halvemmalla vaikka tämmönen, säästää loput rahat remppoihin:
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/5624591
Kuten Carlsson mainitsi, aika tappaa auton, ei kilsat. Ainakin osan osista. Mutta jokainenhan ajelee millä parhaakseen katsoo

Vähän halvemmalla vaikka tämmönen, säästää loput rahat remppoihin:
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/5624591
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Jos saapin ostaa niin onhan sen nyt vähintään Aero oltava. 

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Ai kun nätin näköinen yksilö, hintakin on sillä tasolla että itse maahantuomalla ei välttämättä pääse yhtään halvemmalla.9000 automaatilla kirjoitti:Vähän halvemmalla vaikka tämmönen, säästää loput rahat remppoihin:
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/5624591
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Nää on niin makuasiota. Tuntuu, että osan mielestä ainoa oikea femma on se facelift ennen Dame Ednaa.
En voi edelleenkään kuin kummastella noita Femmojen hintoja, esim. jos Nettiautoon laittaa hakuun 02-05 alle 200tkm ajetut Femmat niin haarukka on 5300-14900€. Itse en kyllä tuon ikäluokan laitteesta maksaisi 7k€ enempää vaikka olis Aero. Tuon ikäluokan Femmassa kojetaulu on vielä sitä 90-luvun muotokieltä, toisin kuin Ednassa.
2006 ja uudempien hinnat lähtee Suomessakin alle kympistä ja se on sentään vielä reilusti alle 10v vanha laitos vaikka vanha rupeaa olemaan sekin.
En voi edelleenkään kuin kummastella noita Femmojen hintoja, esim. jos Nettiautoon laittaa hakuun 02-05 alle 200tkm ajetut Femmat niin haarukka on 5300-14900€. Itse en kyllä tuon ikäluokan laitteesta maksaisi 7k€ enempää vaikka olis Aero. Tuon ikäluokan Femmassa kojetaulu on vielä sitä 90-luvun muotokieltä, toisin kuin Ednassa.
2006 ja uudempien hinnat lähtee Suomessakin alle kympistä ja se on sentään vielä reilusti alle 10v vanha laitos vaikka vanha rupeaa olemaan sekin.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Mikset myy mersua ja osta itse tuota helmeä?ristos kirjoitti:Kuopiossa on ollut jo viikkoja Autotalo Hartikaisella myynnissä 2004 mallinen musta Saab 9-5, millä on ajettu "vain" 60000km. Tietojen mukaan auto on ollut vain yhdellä omistajalla.
Harmi, että oma autokiintiö on täysi. Tuollainen peli voisi olla oikea käyttöauto. Ei ole aikanaan ajomäärällä pilattu!
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Kuten sanoit, makuasioita. Itse pidän Ednan kojelautaa väkisin väännettynä "modernisointina" ja aika rumana sellaisena, mielestäni vanhempi on paljon selkeämpi ja toimivampi.Cona kirjoitti:Tuon ikäluokan Femmassa kojetaulu on vielä sitä 90-luvun muotokieltä, toisin kuin Ednassa.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Aika jännää, ettei kenellekään kelpaa?
Hei Kaima-Risto!
Miksi Mersu pitäisi myydä? Siinähän minulla on oiva käyttöauto. Halvempi pitää kuin kuin edeltänyt pikkumusta. Pikkumusta oli minulla koko ajan viaton ja niin ollut Mersukin. Mersu on kuitenkin halvempi pitää kuin Saab, käyttömaksun, verot, huollot ja polttoainekulut ovat edullisemmat.
Et tainnut lukea syytä, miksi en itse tuota Kuopion autoa ostanut? Saab-harrastukseni kyllä jatkuu, mutta näiden meidän molempien tuntemien "oikeiden Saabien" parissa.
Hain viime viikolla museoautoni taas ajoon. Kesäkuussa yritän hakea varastosta 1964 2-tahti Saabin talliini. Sitten vaan auto atomeiksi ja uudelleen kasaan, että ensi vuonna saisi 50 vuotta vanhan Saabin museorekisteriin? Siinä on harrastusta kerrakseen, onneksi osat on lähes kaikki jo valmiina.
Saab harrastusta vaan kaikille!
Miksi Mersu pitäisi myydä? Siinähän minulla on oiva käyttöauto. Halvempi pitää kuin kuin edeltänyt pikkumusta. Pikkumusta oli minulla koko ajan viaton ja niin ollut Mersukin. Mersu on kuitenkin halvempi pitää kuin Saab, käyttömaksun, verot, huollot ja polttoainekulut ovat edullisemmat.
Et tainnut lukea syytä, miksi en itse tuota Kuopion autoa ostanut? Saab-harrastukseni kyllä jatkuu, mutta näiden meidän molempien tuntemien "oikeiden Saabien" parissa.
Hain viime viikolla museoautoni taas ajoon. Kesäkuussa yritän hakea varastosta 1964 2-tahti Saabin talliini. Sitten vaan auto atomeiksi ja uudelleen kasaan, että ensi vuonna saisi 50 vuotta vanhan Saabin museorekisteriin? Siinä on harrastusta kerrakseen, onneksi osat on lähes kaikki jo valmiina.
Saab harrastusta vaan kaikille!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen