Huohotinpäivitys, öljynvaihtovälit ja Garretin kunto. Näitä pitäisin tärkeimpinä, myös tehdyt huollot ja yleinen siisteys/kunnossapito kertovat autosta ja omistajasta paljon.
Vesa67 vaikuttaa Kangasalalla ja on melkoinen guru ien suhteen. Ehkä lähtisi kaveriksesi tarkastamaan auton kuntoa? Pientä korvausta vastaan tietenkin.
Viimeksi muokannut 9-5, Ti Syys 13, 2016 06:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
uusin MY2003 9-3 Aero sedan autom. BioPower by vesa67
ex #3 MY2007 9-5 2.3t Wagon autom. BioPower + Stage 1 by vesa67
ex #2 MY1999 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 by vesa67
ex #1 MY2000 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 + Mitsubishi TD04 by vesa67
Ei liity enää aiheeseen, mutta unohin väliaikaisesti haaveet femmasta ja kävinki katsomassa tätä tonnaria http://www.nettiauto.com/saab/9000/5597993 . Jätin auton kuitenkin liikkeeseen koska ahtopaineet heitteli julmasti ja auto kiihtyi rajusti nykimällä. veikkasimme kavereiden kanssa syyksi bypassin letkua, joka oli aivan pilalle ja littanaksi haurastunut (ei varmaan ilma kulkenut hyvin sen läpi). liekkö ollut oikea diaknoosi, mutta jokatapauksessa auto jäi sinne ku katosta kuului lisäksi moottoritievauhdissa niin julma resonointi ettei sitä petokaan kuunnellut. teinköhän oikean ratkaisun ku jätin auton sinne:D (liikkeen myyjä kyllä lupas korjata viat jos kaupat tehtäisiin, mutta en silti oikeen vakuuttunut)
vesa67 kirjoitti:Rykiminen on takuulla sytytyskasetista johtuvaa ellei sitten myyjäliikkeessä niin laiskaa porukkaa että tulpat olis 60 tkm+ vanhat
Eikös ne viat kuulu korjata ensin ja sitten vasta kupataan, vai miten se menee nykyään ?
Siinä käsityksessä itsekkin olen ollut että, ensin viat kuntoon ja sitten kaupat. jostakin syystä tuon liikkeen myyjä oli vaan sitä mieltä että viat korjataan vasta sitten ku on paperit täytelty tai vaihtoehtoisesti hyvittäisi 300 "kuudenkympin" osista.
Melkoinen alennus alkuperäiseen pyyntihintaan nähden Kuudenkympit osathan kannattais laittaa heti autoon koska sen hinta kaksinkertaistuu jos ei rynkytä koeajolla.
Käy hakemassa uudestaan ajoon ja poikkee tänne niin kokeillaan ehjällä sytkäkasetilla katoaako vika ja katotaanko saako autoon lisää vääntöäkin pikku toimenpiteellä. Sitten tinkaamaan hinta oikealle tasolle
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Kiitokset tarjouksesta vesa67:lle , mutta taitaa tuo saabbi jäädä minun osalta sinne pitää katsoa jos löytyy muita hyviä vaihtoehtoja ja olla yhteyksissä jos tampereen seudulla liikuskelen.