Ikkunaremppaa, vaihtoptojekti

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
VKe
"Hölösuu"

Ikkunaremppaa, vaihtoptojekti

Viesti Kirjoittaja VKe »

Olisi esissä ikkunaremppa, eli ikkunoiden vaihtoprojekti.

Tarkoitus korvata vanhat ikkunat pokineen ja karmeineen uusilla. Nykyiset ikkunat ovat lämpölasiset, jotka ei toimi talvella. Vaihdamme ne lämpölasi+lisäikkuna-malliin.

Foorumilaisilla on varmaan kokemuksia vastaavasta projektista.

Minkä ikkunatoimittajan kanssa teillä on on projekti sujunut hyvin tai ei-niin-hyvin. Mitä vinkkejä voisitte antaa?
Tobbana
"Hölösuu"
Viesti:

Re: Ikkunaremppaa, vaihtoptojekti

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Jokunen vuosi sitten vaihtelin tähän mökkiin ikkunat. Toimittaja Jiiri Ikkunat Oy Nivalasta, erittäin joustavaa palvelua, kun tarvitsin osan ikkunoista syksyllä ja loput vasta keväällä. Nuo syksyn ikkunat kävin itse hakemassa tehtaalta ja loput toimitettiin sitten keväällä kotipihaan. Samoin kun huomasin, että olin hyväksynyt kaksi vääränkokoista ikkunaa, niin tekivät asap uudet "välityönä", että pääsin jatkamaan vaihtotöitä.

-Sami

ps. ne kaksi vääränkokoista ikkunaa on edelleen varastossa, ostakkee joku pois. ;)
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
nix0n
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Muutama kesä takaperin tuli vaihdettua kesäasuntoon enon kanssa ikkunat. Ikkunat tilattiin paikalliselta verstaalta ja sieltä käytiin itse hakemassa. Asennus tehtiin myös itse.

Kuljetus jos onnistuu toimittajan puolesta, niin on ihan hyvä. Ei tarvi pelätä että särkyy ennenkun pääsee perille, kuten itsellä oli. Pakua ei ollut siihen hätään, niin peräkärryllä joutu hakemaan :D
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
baasenar
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja baasenar »

Tobbana kirjoitti: ps. ne kaksi vääränkokoista ikkunaa on edelleen varastossa, ostakkee joku pois. ;)
Minkä kokosia ja mallisia ovat?
Saab mennen tullen
-Rane-
Tobbana
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

baasenar kirjoitti:Minkä kokosia ja mallisia ovat?
Pitääpä koittaa illalla muistaa käydä varastossa ottamassa mitat ja räpsäistä vaikka kuvia, elleivät ole toooodella syvällä. :)

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Vastaa Viestiin