+1000 hv saab moottori
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: +1000 hv saab moottori
Oikea mies ratin takana tekee monesti huomattavasti paremman tuloksen.
esim.sebastian loeb pesi muutamassa asfaltti kisassa tommi mäkisen joka sittemin lopetti kun ei pärjännyt loebin 290hv etuvedolle yli 350hv supella joka oli neliveto.
ruotsissa kävin pyörähtämässä niin nelikot ei pärjänneet 400:lla metrillä paikallisen
9-3 takaveto saabille jossa oli volvon vajaa 900hv moottori.(auto oli rakennettu oikein siihen tarkoitukseen.)
esim.sebastian loeb pesi muutamassa asfaltti kisassa tommi mäkisen joka sittemin lopetti kun ei pärjännyt loebin 290hv etuvedolle yli 350hv supella joka oli neliveto.
ruotsissa kävin pyörähtämässä niin nelikot ei pärjänneet 400:lla metrillä paikallisen
9-3 takaveto saabille jossa oli volvon vajaa 900hv moottori.(auto oli rakennettu oikein siihen tarkoitukseen.)
Re: +1000 hv saab moottori
^Loebin ajama auto oli kyllä myös aika paljon kevyempi kuin Mäkisen WRC-Mitsu, taisi olla lähemmäs 300kg eroa painossa.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: +1000 hv saab moottori
Miten se nelikko voisikaan pärjätä varttimaililla takavedolle jos niitä on yhtään tarkoitukseensa tehty? Turhaan vaan tehoa hukkaa nelivetoon (etuakselille) kun ne eturenkaat roikkuu kuitenkin kriittiset hetket ilmassa
Ei se kulku ainakaan oikeasti varttimailia varten rakennetuissa autossa nelivedon puutteesta ole
Ei se kulku ainakaan oikeasti varttimailia varten rakennetuissa autossa nelivedon puutteesta ole
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: +1000 hv saab moottori
ja varttimaili nyt on muutenkin paskin mahdollinen paikka kattoa onko autosta mihinkään... ihan sama mikä veto. Ihme hömpotystä amerikasta.
mulle kelpais millon vaan ton 1000hp moottorin resepti...ajaisin myöskin töihin sillä hymyssä suin...ja ihan millä vaan kytkimellä.
oikein säädettynä varmasti parempi ja viihdyttävämpi ajaa kuin huonosti tehty perus stage tai vakio.
mulle kelpais millon vaan ton 1000hp moottorin resepti...ajaisin myöskin töihin sillä hymyssä suin...ja ihan millä vaan kytkimellä.
oikein säädettynä varmasti parempi ja viihdyttävämpi ajaa kuin huonosti tehty perus stage tai vakio.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: +1000 hv saab moottori
koskettaa varmaan 90% tän foorumin käyttäjistä...Mertmi kirjoitti:Eikös silloin ole tarpeeksi tehoja, kun kuski ei uskalla painaa kaasua pohjaan?
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: +1000 hv saab moottori
Mielummin vertaillaan varttimaililla aikoja kuin kännykkä kädessä kadulla 80-120km/h.
En ymmärrä miksi haukkua varttimailia, koska aika koville siinä joutuu voimansiirto koetukselle kun lähdetään ahdot ylhäällä viivalta.
Ei noi alle 10sec etuvedot ole kovin yleisiä
En ymmärrä miksi haukkua varttimailia, koska aika koville siinä joutuu voimansiirto koetukselle kun lähdetään ahdot ylhäällä viivalta.
Ei noi alle 10sec etuvedot ole kovin yleisiä
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: +1000 hv saab moottori
Hahaa, täällä mennään jo varttimailia. Se se on hauska keskustelu. Pikku poreessa erehdyin väittelemään mopo vs auto, ite mopolla. Todettiin väittely turhaksi, kiihdytysauto pesee vartilla, mut mennäämpä vetämään vaikka marjoniementietä Heinolaan... On kiva pätkä, vaik joutuu vetään ees taas jossei hiekka-ajelu maistu.
Eikös toi mailin setti ois jo aika hyvä vertailu meneekö vai ei. Varttimaili ei vaan taitu etuvedolla sutjakkaasti.
Ja taas toisaalta, miten se 5 sekan varttiauto taittaa esim. ahveniston vs etuveto??
Jokunen bisse, niin tästä saa kiistellä koko viikonlopun ilman tulosta
Eikös toi mailin setti ois jo aika hyvä vertailu meneekö vai ei. Varttimaili ei vaan taitu etuvedolla sutjakkaasti.
Ja taas toisaalta, miten se 5 sekan varttiauto taittaa esim. ahveniston vs etuveto??
Jokunen bisse, niin tästä saa kiistellä koko viikonlopun ilman tulosta
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Re: +1000 hv saab moottori
Tästä äkkiä päästään aiheisiin, joissa puhutaan vempeleiden tarpeellisuudesta ylipäätään?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: +1000 hv saab moottori
http://www.youtube.com/watch?v=f_8NbpCEn0k
siinä se nyt sit on...
varmaan ihan paska ajaa, jäykkä kytkin ja tosi epämukava stadin ruuhkissa...lisäks ei varmaan ees mee mihinkään...monessa stage pelissä kun on 2500rpm kohdalla enemmän tehoa...rumakin vielä.
siinä se nyt sit on...
varmaan ihan paska ajaa, jäykkä kytkin ja tosi epämukava stadin ruuhkissa...lisäks ei varmaan ees mee mihinkään...monessa stage pelissä kun on 2500rpm kohdalla enemmän tehoa...rumakin vielä.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: +1000 hv saab moottori
Hirveen näköinen ja moottoriohjauskin ihan pielessä ku noin korkea tyhjäkäynti. Kytkimen käytöstä puhumattakaan, ja bensaa/viinaa juo varmaa ku joku hummeri.like_a_glove kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=f_8NbpCEn0k
siinä se nyt sit on...
varmaan ihan paska ajaa, jäykkä kytkin ja tosi epämukava stadin ruuhkissa...lisäks ei varmaan ees mee mihinkään...monessa stage pelissä kun on 2500rpm kohdalla enemmän tehoa...rumakin vielä.
Ei tollaisel tee mitään. Pitäs lailla kieltää. Paaliin.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: +1000 hv saab moottori
Ja ku ei oo ees oikee Saab, tommoset C-Vectrat pitäis lailla kieltää!
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: +1000 hv saab moottori
Ei ole edes saabi niin väärä foorumiki viel.TTH kirjoitti:Ja ku ei oo ees oikee Saab, tommoset C-Vectrat pitäis lailla kieltää!
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ