haki saabbini jälleen kerran. Auto ollut kaksi vuotta ja kolmesti jo korjaamolle hinurilla.
Moniurahihna hieman yli v sitten poikki. Siitä kolme viikkoa virtalukko. Eilen uudestaan moniurahihna poikki. Edellisellä kerralla aito saab-varaosahihna yms lasku 440€
Toivottavasti nyt ei ihan yhtä paljon laskua...
Ensi viikolla aika kannenkiristykseen...
Ilmamassamittarin testausta ja sytytysboksin testausta myös tiedossa, ei oikein vedä yli 4000 kierroksilla, alakierroksilla ei mitään häikkää...
Huollot tehty ajallaan yms...
Edelliset saabit 900i vm 85 ei mitään vikoja ja auto oli 5v mulla.
Seuraava 900 vm 94 myös 5 v mulla vain akku piti vaihtaa....
Noooooooo eiköhän se siitä lutviudu
Kuuluuko Saabissa puukapula apurungon ja ilmastointikompuran väliin vakiona???? Noin niinkuin pysyvästi?
Korjaamolta äsken soitti ja kertoi löytäneensä moisen virityksen ei kuulema voi vahingossa mennä......
Hinuri
Re: Hinuri
no ei kuulu!
kiilaksi se sinne lyödään tietyissä remppatapauksissa..mutta pois otetaan..on unohtunut...
josko tuo hihnan katkeilu loppuisi
kiilaksi se sinne lyödään tietyissä remppatapauksissa..mutta pois otetaan..on unohtunut...
josko tuo hihnan katkeilu loppuisi
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Hinuri
Soitin jo Delta-autoon. Olivat pikkuisen nolona, kuitenkin se kapula ollut jo v siellä, ja minä kun en katsele autoa altapäin ja varsinkaan en poista pohjapeltiä kovin usein (en koskaan)...
Pitäisikö palauttaa kyseinen "tarvike" jos vaikka tärkeä???
Otin ihan piruuttani mukaan sen..
Pitäisikö palauttaa kyseinen "tarvike" jos vaikka tärkeä???
Otin ihan piruuttani mukaan sen..
Kauneus on katoavaista vain kaksi asiaa kasvaa iän myötä: Rumuus ja Läski
Re: Hinuri
Se puukapula on voinu hinkata hihnan vituix, jos se on unohtunu sinne...
Kiilaa tai kapulaa käytetään öljypohjan ja apurungon välissä, kun moottorin ylätuki irroitetaan.
Kiilaa tai kapulaa käytetään öljypohjan ja apurungon välissä, kun moottorin ylätuki irroitetaan.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333