Koeajolla kiihdyttäessä vikakoodit 1260, 1251 ja 1231, pajalla hetken räplättyä
kaasuläppäkoteloa uusi yritys ja sama tulos.
Huoltaja kävi ehdottelemaan josko pitäisi vaihtaa läppäkotelo, no hissukseen kevyellä pintakaasulla kotiin ihmettelemään ja tutkimaan, meinasin että ei tuo läppäkotelon vaihto paha juttu ole sen verran edullisesti selvis tuosta turbon vaihdosta.
Foorumilla seikkaillessa etsien kohtalotovereita törmäsin tuohon ja
eiku konepelti ylös ja räpläämään.
http://www.youtube.com/watch?v=wr_CmGp2 ... re=related
Tuohan siellä oli vikana ja nyt toimii (toistaiseksi) ja ei anna vikakoodeja kiihdyttäessä eikä tyhjäkäynti temppuile.
En tiedä missä vaiheessa mennyt kaasuläppäkotelo mekaanisesti limp home tilaan,
olisko tuo jousi luiskahtanut sitä putsatessa vai voiko se mennä muutenkin, viisaammat tietää.....
Joo ja tuo luistava automaattilaatikko korjaantu samalla



Tuo laatikon korjaus on lähes verrattavissa siihen kun gynekologi vaihto ammattia ja rupes maalariksi: ensimmäisellä keikallaan maalas eteisen katon postiluukun kautta kun ei muistanut ottaa avaimia mukaan.
Ja Kiitoksia MidnightBluelle teknisestä konsultaatiosta ja ooppera kaupunkiin uudesta turbosta.