t8 ei konerempan jälkeen toimi.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

EI.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
tuomas
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: To Touko 08, 2003 14:08
Paikkakunta: Espoo/Nummela

Viesti Kirjoittaja tuomas »

noniin, nyt on aihetta raportoida

Syy löytyi miksi kone ei käy kunnolla. ensimmäisessä kahdess pytyssä ei ollut venttiilinvälyksiä ollenkaan ;) joten eipä ihme jos vähän käynti hukassa. No asentaja korjaa asentajan tekemät virheet.

-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
tuomas
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: To Touko 08, 2003 14:08
Paikkakunta: Espoo/Nummela

Viesti Kirjoittaja tuomas »

Noniin, nyt on venttiilinvälyksiä ja kone käy astetta paremmin. Ainoa on, että se edelleen tuntuisi käyvän kolmella. Taitaa mennä nyt perinteisesti sytkä-bensapuolen ongelmahauksi tämä.

Jos jollain on jotain näkemystä aiheesta, niin saa kertoa.



-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
tuomas
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: To Touko 08, 2003 14:08
Paikkakunta: Espoo/Nummela

Viesti Kirjoittaja tuomas »

No nyt se auto luovutti. Yksi tulpanjohto oli mykkä=)

Nyt käy tasaista tonnia tyhjäkäyntiä ja ottaa nätisti kierroksia. Kiitos kaikille auttaneille.

-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Vastaa Viestiin