Tässä vielä pari oho-juttua...
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1&t=25513 Rattilukko ajossa päälle
http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?t=2986 BMW N47-koneen jakopää ropleema. Jakopääremppa n. 5keur, sis mm. kampiakseli.
Tukkeutunut öljysihti muissakin kuin Saabeissa
Re: Tukkeutunut öljysihti muissakin kuin Saabeissa
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Tukkeutunut öljysihti muissakin kuin Saabeissa
^Tuossa on oikein malliesimerkit siitä minkä takia tekisi mieli ajaa vain og-satkulla (tai vastaavan ikäluokan autolla) hamaan tulevaisuuteen... Sähkön sotkeminen kaikkeen mahdolliseen ja ylimääräisen monimutkaiset ja lähes kertakäyttöisiksi suunnitellut rakenteet tuntuvat vaarantavan uudemmissa autoissa lompakon ja pahimmillaan turvallisuuden.
Niin niin ja kehitys kehittyy ja nämä ovat pieniä ongelmia siihen nähden ettei enää tarvitse vetää käsijarrukahvasta tai kääntää avainta virtalukossa plää plää plää...tältä nyt vain "yksinkertaiseen" autoonsa tyytyväisestä tuntuu.
Niin niin ja kehitys kehittyy ja nämä ovat pieniä ongelmia siihen nähden ettei enää tarvitse vetää käsijarrukahvasta tai kääntää avainta virtalukossa plää plää plää...tältä nyt vain "yksinkertaiseen" autoonsa tyytyväisestä tuntuu.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Tukkeutunut öljysihti muissakin kuin Saabeissa
^Vaikkei mitään ultramodernia autoa haluaisikaan, ei silti ole pakko og:n ratissa kärvistellä. Omien kokemusten perusteella og-satku kilpailee kamaluudessaan N13 Sunnyn kanssa aika tasapäisesti. 

Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Tukkeutunut öljysihti muissakin kuin Saabeissa
^Jos perustat kokemukset tuohon pystykeulakaasariin niin 90-luvun 2.1 on täysin eri maailmasta. Ajaessa näkymä on suurinpiirtein samanlainen mutta siihen ne suorat yhtäläisyydet melkeinpä loppuukin. 
Edit: OT poistettu

Edit: OT poistettu
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Tukkeutunut öljysihti muissakin kuin Saabeissa
JOS jostain saisi järkevällä hinnalla MB S124 300tdt 4-matic sportlinen missä acc ja cruise, ja pellit kunnossa niin ostaisin. Tuota yhdistelmää vaan ei ole montaa tehty ja nekin mitä on alkaa oleen rapeita.
Tämä nyt ei liity sihtiin, mutta autojen laatuun yleensä.
Tämä nyt ei liity sihtiin, mutta autojen laatuun yleensä.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)