 
 No sitten
 maalaa tolpat ja jouset mustaks jos eriväriä ja korkeus siedettäväks ja ei muutakun tuurilla läpi leimasta
 maalaa tolpat ja jouset mustaks jos eriväriä ja korkeus siedettäväks ja ei muutakun tuurilla läpi leimasta 
 
  maalaa tolpat ja jouset mustaks jos eriväriä ja korkeus siedettäväks ja ei muutakun tuurilla läpi leimasta
 maalaa tolpat ja jouset mustaks jos eriväriä ja korkeus siedettäväks ja ei muutakun tuurilla läpi leimasta 

 Powerflexiä tahi vastaavaa ei kuulemma tarvii tai ei vastaava hyötyä ole SS:sä
  Powerflexiä tahi vastaavaa ei kuulemma tarvii tai ei vastaava hyötyä ole SS:sä  
 Mulla alla nyt uudet vakiojouset ja kavereina Eibach Pro kit. Vaihdon jälkeen ajellu vajaat 100km ja omaan makuun saisi olla vähän jäykempi ja tietty enemmän tontissa.
  Mulla alla nyt uudet vakiojouset ja kavereina Eibach Pro kit. Vaihdon jälkeen ajellu vajaat 100km ja omaan makuun saisi olla vähän jäykempi ja tietty enemmän tontissa. )
 ) . Nykyisellä oli ajeltu 140 ennen vaihtoa ja omaa ajoa siitä oli reilu kymppi. Parasta on että takapään pompottaminen loppui.
 . Nykyisellä oli ajeltu 140 ennen vaihtoa ja omaa ajoa siitä oli reilu kymppi. Parasta on että takapään pompottaminen loppui.
 Ei niia hirveästi jarrutuksissa. Madalsi noin yhden sentin aiemmasta. (Eibach Pro-Kit -30mm)
 Ei niia hirveästi jarrutuksissa. Madalsi noin yhden sentin aiemmasta. (Eibach Pro-Kit -30mm)
Nyt sua on kusetettu jos tuo 600e sisältää vain osat. Osien hinta on jouset 199e/pari ja iskarit 99e/kpl: http://www.saabparts.com/fi-fi/finland/ ... art-offer/ksenon kirjoitti:Hei
Käykö tämä satsi http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=4388 autooni?
Tehtaalta tulleessa A4-lippulapussa lukee että "sport chassi" eli sport alusta. Tuntuu että sama uusia koko paketti, kun marmorilta maksaa pelkät takapään osat 600€ (tarjouksen mukaan) ja palvelukin oli heikkoa.