Saabismi henki

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
SAAB 900 TURBO 16
"Aero"

Saabismi henki

Viesti Kirjoittaja SAAB 900 TURBO 16 »

Moi te maailman parhaalla autolla ajavat, tämä seuraava on vain teille :!:

Tehän tiedätte, että aina kauppaan mennessä etsimme parkkialueelta sen ainoan SAABIN ja parkkeeraamme sen viereen. Se on mukava tapa ja osoittaa huomiota vasta saabistille, jatkakaa siin niin.

Tänään palasin Vaasasta, onnea Vaasan saabistit teidän kaupungissanne liikku eniten Saabeja mitä olen Suomessa nähnyt. Vastaan tuli Raippaluodossa vanhojen autojen letka, tietyömaa katkaisi letkan, nopeus rajoitus oli 30km/h. Tilapäisissä liikennevaloissa seisoin kaksi 96:sta, moikkasin heille sillä 96 on mielestäni hieno auto ja kun kerran itsekkin Saabissa istun niin mikäpä jottei. Kuski katsoo minua typeränä, takana oleva 96:n kuski katsoi vain eteenpäin, olin tyrmistynyt. Näkevät vissii Saabeja vähän saaristossa?

Autona toimi 9-3 ss 1.8t 08
Liikaaa romua
nalleolut
"TosiSaabisti"

Re: Saabismi henki

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ne oli niitä jotka kerran kesässä tulee saaresta mantereelle hakemaan öljyä. muuten sokealla papilla saaressa ja ajetaan vain sunnuntaisin.

edit. mie ainakin etsin parkkipaikan sen mukaan mihin pääsen ja mistä pääsen ilman tuskia pois. ei oo tehostinta nääs. ni aina siihen kyllä joku saab tunkee viereen.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
SAAB 900 TURBO 16
"Aero"

nalleolut kirjoitti:ne oli niitä jotka kerran kesässä tulee saaresta mantereelle hakemaan öljyä. muuten sokealla papilla saaressa ja ajetaan vain sunnuntaisin.

edit. mie ainakin etsin parkkipaikan sen mukaan mihin pääsen ja mistä pääsen ilman tuskia pois. ei oo tehostinta nääs. ni aina siihen kyllä joku saab tunkee viereen.
Juu, on myös tärkeetä päästä kaupasta pois... mutta kyllä se aina hymyksi pistää kun :saab: on viereen tullut :lol:
Liikaaa romua
valtteri
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja valtteri »

SAAB 900 TURBO 16 kirjoitti: Vastaan tuli Raippaluodossa vanhojen autojen letka, tietyömaa katkaisi letkan, nopeus rajoitus oli 30km/h. Tilapäisissä liikennevaloissa seisoin kaksi 96:sta, moikkasin heille sillä 96 on mielestäni hieno auto ja kun kerran itsekkin Saabissa istun niin mikäpä jottei. Kuski katsoo minua typeränä, takana oleva 96:n kuski katsoi vain eteenpäin, olin tyrmistynyt. Näkevät vissii Saabeja vähän saaristossa?

Tapasit Vaasan veteraaniautoseuran organisoiman vanhojen autojen letkan joka lähtee kesällä joka keskiviikko Vaasan torilta klo 18.10.

Vaasan torilta lähtee tiistaisin moottoripyörät 18.30 samaan tapaan kuin vanhat autot.

Torstaisin torilta lähtee veteraanimopot samalla tavalla.

Saabeja Vaasassa näkee kyllä paljon sillä ympäröivissä ruotsinkielisissä kunnissa :saab: on suosittu auto... ehkä ruotsinkieli saa sen aikaiseksi :wink:
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
SAAB 900 TURBO 16
"Aero"

valtteri kirjoitti:
SAAB 900 TURBO 16 kirjoitti: Vastaan tuli Raippaluodossa vanhojen autojen letka, tietyömaa katkaisi letkan, nopeus rajoitus oli 30km/h. Tilapäisissä liikennevaloissa seisoin kaksi 96:sta, moikkasin heille sillä 96 on mielestäni hieno auto ja kun kerran itsekkin Saabissa istun niin mikäpä jottei. Kuski katsoo minua typeränä, takana oleva 96:n kuski katsoi vain eteenpäin, olin tyrmistynyt. Näkevät vissii Saabeja vähän saaristossa?

Tapasit Vaasan veteraaniautoseuran organisoiman vanhojen autojen letkan joka lähtee kesällä joka keskiviikko Vaasan torilta klo 18.10.

Vaasan torilta lähtee tiistaisin moottoripyörät 18.30 samaan tapaan kuin vanhat autot.

Torstaisin torilta lähtee veteraanimopot samalla tavalla.

Saabeja Vaasassa näkee kyllä paljon sillä ympäröivissä ruotsinkielisissä kunnissa :saab: on suosittu auto... ehkä ruotsinkieli saa sen aikaiseksi :wink:
juu, juuri tuollainen letka, mopoja ei tullut kyllä vastaa.
Liikaaa romua
Vastaa Viestiin