Mulla oli suunnitelmissa upottaa b234 kone drifting aihioon. Korina toimii aivan liikaa ajettu B mallinen Omega V6 koneella, jonka vaihdelaatikkoon tuon b234 tekniikan pitäisi vissiin suoraan sopia alkuperäisen kytkimen kanssa.
Tavotteena olisi ennen syksyä vielä saada uusi tekniikka pellin alle ja leima aikaan.
Sitten hakea lohtua siihen kylmään, pimeään ja lumiseen aikaan vuodesta kutittelemmalla tuosta +300hp.
Eli eli, pitemmittä puheitta mä sitten esittelen niitä typeriä kysymyksiä joita en googlella saanut selvitettyä..
Koneen täytyisi olla euro 2 standardin mukainen että sen saisi suoraan muutoskatsastettua, muuten tulisi eteen 1500e pussitestit tai jarrullisen trailerin hankinta. Googlella eksyin saksalaisille sivuille joista en ymmärtänyt juuri mitään.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Onko ysitonnarit euro 2 standardin mukaisia alusta lähtien vai jostain tietystä vuosimallista?
Onko B234L ja E koneiden välillä oikein muuta eroa kun ahtopaineet? Vai löytyykö moottorinohjauksesta jne muusta eroavuuksia?
Onko pienintäkään hajua koneen painosta ilman vaihdelaatikkoa?
Mitä tyyppivikaa näistä koneista löytyy? Mikä on se heikko lenkki joka antaa periksi? Jakohan näissä oli ketjulla joka taitaa kestää pienen eliniän?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Missä jamassa on varaosien saatavuus sekä hintapolitiikka?
Mä oon ymmärtänyt että vanhojen saabien harrastajat ei kauheasti arvosta ooppeleita, joten anteeksi moinen pyhäinhäväistys.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ps. mulle saa tarjota vaikka millaista halpaa 2.3t ysitonnaria, kunhan tekniikka toimii ja siinä on kytkin. mieluusti satakunnasta, tai ainakin lähettyviltä.