onkos kenelläkään mitään faktaa mihin vakio polttoainelinjat esim Ng900/Og9-3:ssa riittää?
teho lukemat kiinnostais ja pääasiassa viinalla...bensa tulokset kiinnostaa myös.
onko olemassa jotain taulukkoa tai sääntöä jonkun kokoisista linjoista mitkä riittävät esim 500hp, 600hp, 700hp jne. ?
alkaa olee epäilys että omassa ahdistaa linjat viinalla....
Polttoainelinjoista...
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Polttoainelinjoista...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Polttoainelinjoista...
Kyllä ne varmasti jo 500 korvilla alkaa ahdistaan viinalla. Toinen huomioon otettava asia on NG/OG93 bensatukki joka on huomattavasti tukkosempi kuin esim tonnarin. Siinä ohuessa putkessa tukin sisällä ei liikaa virtausta ole. Jos lähtee soppaosastoa uusiin niin samalla sitten linjat+tukki.like_a_glove kirjoitti:onkos kenelläkään mitään faktaa mihin vakio polttoainelinjat esim Ng900/Og9-3:ssa riittää?
teho lukemat kiinnostais ja pääasiassa viinalla...bensa tulokset kiinnostaa myös.
onko olemassa jotain taulukkoa tai sääntöä jonkun kokoisista linjoista mitkä riittävät esim 500hp, 600hp, 700hp jne. ?
alkaa olee epäilys että omassa ahdistaa linjat viinalla....