Polttoainelinjoista...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Polttoainelinjoista...

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

onkos kenelläkään mitään faktaa mihin vakio polttoainelinjat esim Ng900/Og9-3:ssa riittää?

teho lukemat kiinnostais ja pääasiassa viinalla...bensa tulokset kiinnostaa myös.

onko olemassa jotain taulukkoa tai sääntöä jonkun kokoisista linjoista mitkä riittävät esim 500hp, 600hp, 700hp jne. ?

alkaa olee epäilys että omassa ahdistaa linjat viinalla....
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Polttoainelinjoista...

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

like_a_glove kirjoitti:onkos kenelläkään mitään faktaa mihin vakio polttoainelinjat esim Ng900/Og9-3:ssa riittää?

teho lukemat kiinnostais ja pääasiassa viinalla...bensa tulokset kiinnostaa myös.

onko olemassa jotain taulukkoa tai sääntöä jonkun kokoisista linjoista mitkä riittävät esim 500hp, 600hp, 700hp jne. ?

alkaa olee epäilys että omassa ahdistaa linjat viinalla....
Kyllä ne varmasti jo 500 korvilla alkaa ahdistaan viinalla. Toinen huomioon otettava asia on NG/OG93 bensatukki joka on huomattavasti tukkosempi kuin esim tonnarin. Siinä ohuessa putkessa tukin sisällä ei liikaa virtausta ole. Jos lähtee soppaosastoa uusiin niin samalla sitten linjat+tukki.
Vastaa Viestiin