t16 tilalle 16v vaparin kone, käykö sama johtosarja?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: t16 tilalle 16v vaparin kone, käykö sama johtosarja?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

kts. seuraava viesti.
Viimeksi muokannut Mertmi, Ke Heinä 17, 2013 08:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: t16 tilalle 16v vaparin kone, käykö sama johtosarja?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Sytkäpulssi kierroslukumittarille, k-jet bensarele ja ruiskulle:

-79...-85 puolan miinus
-86...-87 sytkäpäätteeltä oma nasta ja väliin pulssivahvistinrele
-88...-93 sytkäpäätteeltä oma nasta

huom. k-jetin bensapumpun rele vaihtuu, vanha -87, uudempi -88. Lisäksi turbomallissa kierrosrajoitin releessä ja vaparissa ei. Käy ristiin.

Laitoin nyt tämmösen tietopaketin tähän samantien. Tuon jos vielä kaivelisi mikä pinni se signaali on sytkäpäätteellä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
CHEVY2.8D
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2011 13:23

Re: t16 tilalle 16v vaparin kone, käykö sama johtosarja?

Viesti Kirjoittaja CHEVY2.8D »

juu näköjään tuttu saabharrastaja oli puuhastellu enemmän noiden pystylamppujen kanssa. no ei hätää hyvin lähti käymään. sit kytkimen ilmausta ja pakoputken asentelua ja kaikkee muuta pientä :roll:
jos saabismi on sairaus niin se on mieli sairauteni
b202+b212 5d bj92, b202 bj88 3d+2d, bj89 202 3d + 5d kjetkat, bj83 gli, pobeda, volga22+24u,scottsdale,lada 2107i,vagoneer73,mb123td,isuzukb4wd,kawa100g7,fo-dexta
CHEVY2.8D
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2011 13:23

Re: t16 tilalle 16v vaparin kone, käykö sama johtosarja?

Viesti Kirjoittaja CHEVY2.8D »

onkos muilla kansiongelma oireillu niin että ei puhalla pakokaasua paisuntasäiliöön sen sijaan nestettä menee öljyn sekaan.

toinen 16valve kantinen jo samanlaisilla oireilla. :oops: hankala todeta ajokuntoisesta katsastamattomasta tuollaiset viat jotka oireilee vasta liikenteessä.

noh toinen kansi on jo paikallaan ja jakokin kai kohdillaan. :idea:
jos saabismi on sairaus niin se on mieli sairauteni
b202+b212 5d bj92, b202 bj88 3d+2d, bj89 202 3d + 5d kjetkat, bj83 gli, pobeda, volga22+24u,scottsdale,lada 2107i,vagoneer73,mb123td,isuzukb4wd,kawa100g7,fo-dexta
CHEVY2.8D
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2011 13:23

Re: t16 tilalle 16v vaparin kone, käykö sama johtosarja?

Viesti Kirjoittaja CHEVY2.8D »

syyllinen taitaa olla vesipumppu joka tiputteli käyttäessä. oiskohan syyläri tms pikkuisen tukossa ollut? jos pesupulverikäsittelyn tekis kun ei tuo flektikään herännyt paikallaan käytelllessä tai sit syylärin pinta oli laskenu.
jos saabismi on sairaus niin se on mieli sairauteni
b202+b212 5d bj92, b202 bj88 3d+2d, bj89 202 3d + 5d kjetkat, bj83 gli, pobeda, volga22+24u,scottsdale,lada 2107i,vagoneer73,mb123td,isuzukb4wd,kawa100g7,fo-dexta
Vastaa Viestiin