Öljykello temppuilee,eli välillä toimii,tai ei.Viimepäivinä taas ei ole palanut.
Kysyin vaihtoa korjaamolta,niin sanoivat että kahden tunnin työ tässä mallissa,ja osahan ei maksa kun reilun kympin.
Eikö saa vaihdettua muuten kuin pakokäyrä ja startti poistamalla ensin??
Öljykello
Re: Öljykello
Yläkautta onnistunee. Ei kokemusta, mutta vmainen paikka. Tänään ko laitoin rojektiin startin ja muita kolskeita paikoilleen, funtsin samalla, et onpa öölianturi hankalassa paikassa.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 186
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 20:28
- Paikkakunta: Loviisa/Gammelby
Re: Öljykello
Itse vaihdoin auton alla ryömien. Ei muuta kun startti irti niin tilaa tulee. 

Peugeot 508 sw GT -12
EX-SAAB 9-5 2.0L Victor Wagon Aut. -02 E85 stage3 [software by Nappe]
Honda CBR 954rr -03
EX-SAAB 9-5 2.0L Victor Wagon Aut. -02 E85 stage3 [software by Nappe]
Honda CBR 954rr -03
Re: Öljykello
Itse olen kaksi kertaa tuon vaihtanut, todella hankalassa paikassa mutta yläkautta onnistui ilman startin irroitusta
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Öljykello
Helpompi irroittaa startti pois edestä, kysyt vaa jostain toiselta korjaamolta...ei pitäis mennä yli tuntia vaikka startti irroitetaankin...
Re: Öljykello
Itse vaihdettu kello startti irrottamalla,45.min.Kiitos vastauksista!