Noloo mut oli pakko laittaa noi arkisemmat sukkahousut kun verkkosukat meni just edellisiltana rikki 740:sen peräosassa kun oli se hallitunkki ja kaikkee ai mikä 740 no en ole niin (merkki) USKOLLINEN......heippa
Tuli noi kengät tsekattua viikonloppuna. Ei löytynyt meillä semmosia. Oisko joku muu ollut. Varmaan Frankillä käynyt flaksi ennen kuin myi tuon auton mulle.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kevyestihän tuommonen pieni muotoinen vaakamambo onnistuu myös CD:n takaboksissa. En itsekkään näe mitään esteitä.. En siis tarkoita sitä että olen itse kokeillut..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
9-5T kirjoitti:miksei onnistuisi? Kuvaa katsomalla en keksi mistä kohtaa CD:n aukko voisi ahdistaa, tietenkin jos kyse oli takapenkillä olevan kaverin näkemisestä myönnän CS:n paremman sopivuuden.
Luukun reuna matalammalla... täytyy olla persjalkainen partneri ettei tule nilkkoihin mustelmia
Tarkemmin ajatellen... ei taida se luukun reuna itseasiassa olla matalammalla.
Viimeksi muokannut Jussi, Ma Joulu 20, 2004 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Milli kirjoitti:Kevyestihän tuommonen pieni muotoinen vaakamambo onnistuu myös CD:n takaboksissa. En itsekkään näe mitään esteitä.. En siis tarkoita sitä että olen itse kokeillut..
CD-mallissa on onneksi suksiluukku, josta partneri saa tarvittaessa happea
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
9000CS... kirjoitti:
Tai voihan se saada suuhunsa muutakin kuin happea, jos siellä on se takapenkkiläinen, joka ei nää sinne loosteriin. Se voi tarjoilla sille vaikka mehua ja keksejä
9000CS... kirjoitti:
Tai voihan se saada suuhunsa muutakin kuin happea, jos siellä on se takapenkkiläinen, joka ei nää sinne loosteriin. Se voi tarjoilla sille vaikka mehua ja keksejä
Mehut ja keksi eivät ensimmäisenä tulleet mieleeni
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.