![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
onko todella näin että kiina on jees ja suomi työ dissataan heti maan rakoon ja kyseenalaistetaan totaalisesti,vain puuttuu se että valmistusmateriaalit kyseenalaistettaisiin.
Minua henkilökohtaisesti kiinnosti vain että onko tällainen 3" downpipe + 3" catback laiton vai laillinen viritys (katsastuksessa).mossemies kirjoitti:
toivottavasti nämä jutskat vastasivat moneen kysymykseen jolloin voidaan palata itse aiheeseen
Lähtökohtaisesti on laitonta muuttaa autoa miksikään siitä mitä se on ollut ko. mallia tyyppihyväksyttäessä. Eli jos vaihdat esim. pakoputkiston erilaiseksi kuin mitä se on ollut niin olet laittomuuksien tiellä ... koskee siis yleisesti kaikkea auton "virittämistä".Raser kirjoitti: Minua henkilökohtaisesti kiinnosti vain että onko tällainen 3" downpipe + 3" catback laiton vai laillinen viritys (katsastuksessa).
tänään kävin noukkimassa tuon koitto garretin,niin saadaan tuo parempi alkupään asennon säätö sitten synkkaantumaan myös. suuret kiitokset topperharleylletopperharley kirjoitti:Täällä olis gt17. Samassa kylässä ku verstaasi. Eikä maksa mitään.
Heh, mitenkäs sitten tämä Aeron Mitsubishin turboahtimen "alkupään asennon säätö"?mossemies kirjoitti:tänään kävin noukkimassa tuon koitto garretin,niin saadaan tuo parempi alkupään asennon säätö sitten synkkaantumaan myös. suuret kiitokset topperharleylletopperharley kirjoitti:Täällä olis gt17. Samassa kylässä ku verstaasi. Eikä maksa mitään.