![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
http://www.nettiauto.com/saab/900/5736058
Jep, mutta niiden kanssa voi lähteä siitä, että miggijumpaksi riittää vain ne - ja yllättyä iloisesti, jos jotain niistä ei sittenkään tarvi tehdä uusiksi.kimmoa kirjoitti:Ehkä joo. Kotelot ja saumat on mitä todennäköisimmin täysin mätiä, näkyi ruoste päälle eli ei. Samoin nuo aiemmin mainitsemani kohdat.
I disagree. Juu, se pintapelti on paremmin käsillä eli sinänsä helpompi ylipäätään paikata. Mutta siinä se paikka olisi kiva saada oikeasti täydellisesti näkymättömiin, mikä tietää hillitöntä hiomis- täyttö ja maalausurakkaa. Kotelon paikassa harvaa ihmistä häiritsee, jos sen paikan olemassaolon huomaa, jos kohdan ylipäätään jossain tilanteessa näkee. Sama koskee vetaritunneleita, takaiskarin yläpäitä yms.kimmoa kirjoitti: Toki tuollaisten autojen kanssa voi päästä pintapeltien suhteen vähemmällä mutta niissä se ruoste ei yleensä ole lähellekään niin hankala korjattava.
Totta, ne on onneksi lueteltu mm. sinun ja f-19:n toimesta tuossa hetkeä aiemmin. Tosin hukkuvat taas viestiketjun keskelle melko nopeasti. Ehkä ei olisi haitaksi kasata tänne mallikohtaisia sudenkuoppalistoja, ns. ostajan oppaita, minkä voisi sitten opetella ulkoa tai printata matkaan, kun lähtee autoa katsomaan. Eikä tuo rajoitu vanhoihin satkuihin, ne voisivat olla ihan hyödyllisiä niin vanhempiin kuin uudempiinkin malleihin.kimmoa kirjoitti:Summasummarum, töitä kutakuinkin yhtä paljon näkyi ruoste eli ei. Moni ei vaan tunne näiden autojen rakennetta niin että osaisi tarkastaa ne pahimmat sudenkuopat.
No niin, onnea uuden hankinnan johdosta. Ainakin on tilaa takapenkillä oikoa jalkojaan.tuhojuho kirjoitti:900 CD tuli "pelastettua" tänään![]()
Kaveri tuli katsomaan kyseisellä autolla oman finkku projektinsa edistymistä ja lähti linja-autolla takaisin kotiinsa
Älä sitten tulevaisuudessa käännä veistä haavassatuhojuho kirjoitti:900 CD tuli "pelastettua" tänään![]()
Kaveri tuli katsomaan kyseisellä autolla oman finkku projektinsa edistymistä ja lähti linja-autolla takaisin kotiinsa
Tässä osia ensimmäiseltä varaosavaraston siirtoreissulta:f-19 kirjoitti:Sitten olisi myös:
- Jonkun kuntoinen punainen Contour-takapenkin selkänoja
- Jousia
- Takaluukun sivuverhoilut
- Takaluukun lattia
- Viistokeulan puskurien kuoret
- Puskurien jatko-/sivupalat
-pete kirjoitti:"Sudenkuoppalista" kuulostaa minustakin hyvältä idealta. Jos sellainen saadaan tänne foorumille aikaiseksi, vaikkapa nyt satkuista ensin, niin lupaan muokata siitä myös (kuvien kera?) jutun Saabistiin. Se tavoittaisi myös ei-niin-ahkerasti-foorumilla-pyörivät ja löytyisi lehtikansiosta myöhemminkin helposti. Miltä kuulostaisi?
Oma tietämykseni ei riitä moisen listan tekemiseen alkuunkaan, joten "jonkun" tarttisi nyt pistää homma alulle. Kuka haluaa olla Jonkku?
Edit: "Jonkku" on näköjään löytynyt. Iso hatunnosto aerolle!
Tänään katsomaan ja syynäämään ruostepaikat. Leimattu 5/2013 ja umpeen menee 2/2014 että on varmaan edelliselle leimalle ollut jo puuhaa kun noin on myöhästynyt.dj_pirtu kirjoitti:Alkaa femma olla niin hyvässä kunnossa että lisää ropattavaa pitäis saada. Tuollaista ajattelin käydä katsomassa: http://www.nettiauto.com/saab/900/5751402
Hintaa nyt on liikaa heti.